Anlamlı Sözler, Anlamlı Nickler, Anlamlı Msn Nickleri

Ayrılamazsın ki benden! Çünkü hep benimlesin.. Gözümü kapatmam yeterli o ellerine değmek için!

Senden önce renkler ya mavi ya kırmızı ya da sarıydı.. Şimdi ise her tarafım karanlık!

İçimde bir sen varSın bir de huzuR! gerisi yaLan ve doLan..


Bünyemde buLunan tek gerçeK senSin..

mahRum etme kendiNi benDen..

yeRi gelMiş acıya güLmüşSem, sana oLan sevdamdandır! BİLESİN

gözLerin doLar, birgün aklına gelirsem.. o zaman anlarsın beNi nasıL sevdiğini..

kuRu bir dumaN gibiSin.. Hoşşş ama saniyeLik..

seni öyLe seviyorum qi ummadığın qadar...Sana oLan a$qımı sözLerLe anLatamam , az biLe geLir dağLar...

biz a$qı hava aLmaq için pencereyi açtığımızda buLduq xD

qomiq beLqi a$qımın sana oLan o büyüq fendi

sana seni seninLe ya$amaq istiyorum demi$tim in$aLLah duymu$sundur.Sana qaLbimin teq sahibisin ddemi$tim umarım biLiyorsundur.Sana beni asLa , asLa aLdatma demi$tim , ey Tanrı^^m teq istediğim umarım vicdan azabı çeqiyorsundur...

beni benLe ya$a yaLnız değiL , hep beni teq beqLeyen oL istediğim çoq değiL , yanımda oL oLamazsın mümqün değiL , ama hiç deneyebiLdin mi yanıma geLmeyi...Dene noLur imqansız değiL

sana gururdan demet yaptım aLmadın qabuL etmedin yere attın xD

Siz de ağLatın beni üzün , anLa artıq birtanem...Sensiz her günüm bana hüzün

yarim geL tut eLimi , geL hadi durma , Seviyorum Seni Seviyorum Seni , yarim geL noLur özLedim durma , ÖzLedim Seni ÖzLedim Seni...

A$q ; derin nefes aLamadığın teq nefesSsSs...

tüqendi baharım , tüqendi nefesin , ne gezebiLirim baharda ne de aLırım nefesi

ne yarınım oLur , ne de dünüm unutuLur , ben unutmam bugünLeri , unutan unutuLur...

canımdan da değerLiydin neden ba$qasını sevdin , seni bu qadar çoq severqen neden eLLere gittin

ben a$ıq oLduğumdan beri adım ba$qa , söyLe hadi benden ba$qa qim dayanabiLir bu a$qa

ağLıyorum baq her seferinde sızLıyor içim sızLıyor , qırıLıyor baq qüçüq qaLbim , bu iLq a$qım ...ALı$ırım taqma qafaya be güzeLim

beni üzsen de üzmesen de , sevsen de sevmesen de , geLsen de geLmesen de , sabırLı bu qaLbim

~√V''^√~√V^√V'^~---------- baq n'oLdu , qaLbim durdu...Bo$una ağLama , sen söyLedin ^^ZATEN KALBİM YOKTU^^

canımı canına qatı$ın , beni üstün tutu$un , özürLere özür yağdırı$ın , yıqtı beni bu son qur$unun

sen sevdim mi adam gibi severim , "seni seviyorum" diyip ne yaLan söyLerim , ne de çeqip gider , terqederim

öyLe bir sevmi$im qi rüyaLar durdu bir an sevdiğim qoLLarımda uyusa , uyusa...

sen ne oLursan oL içimde sana oLan öyLe bir a$q var qi hiç bitmeyen,sonsuza deq qaLan var oLan...

ah qaLbim ağLama değmez o insafsıza , haqLı , bazen haqLı...İçini döqmeLi , döqmeLi ondan ba$qa

dünyada Hiç kimseye güvenme çünkü beyaz gülün bile gölgesi siyahtır

Comments :

0 yorum to “Anlamlı Sözler, Anlamlı Nickler, Anlamlı Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler