Güzel Sözler, Güzel Nickler, Güzel Msn Nickleri 2

ne kadar kolay "seni seviyorum" demek.Peki ya gerçekten "sevmek"?

оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...

kalb!n hAla ben!mse,qel benML€ :yü€qin HALA b€nd€ysE bU asK! b!T!rM€...


ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ...

SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİM , SENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM , SENİ BİR ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

нàηι ¢σк ѕєνмιѕdιη؟...вιяιcιк ѕєνgιlιηdιм؟...αѕlα υηυтαмαм dєяdιη؟...αηlαdιмкι ѕєηdє нєяѕєу уαlαηмιѕ!

2 Dakika Salağa Yatarım Ömur Boyu Aptalım Olursun ;)

Değerin Kadar Zamanımı AL !! ;)

Millet Şerefsiz Oluyor Çocukları Beni Buluyor

ßir İpte İki Kişi OynayaMaz..Ya Sen DüşerSin, Ya ßen İteriM

SewerSen MutLu oLurSun DeMiştin Ya AnnE..SewiyoruM aMa MutSuzuM...

qeLdiqin yeRi İyi ßiLki Sana TekMeyi KoyDuquMda qiDeceqiN Yeri araMa..!!

Ben Onun Hiç ßirŞeyi oLMayaßiliRiM aMa o ßnM Her$eiMM..!

'SuskunLuquM' En Büyük KüfüR ŞiMdi Sana SuSuyoruM...

a$K YaSaK Sewqi YaSaK NeyMiş EfenDiM YaşıM UfaK... xP

Hiç ßir Yüz qüZeL DeqiL Senin YüzüNDen...

uzaktan bakanlar devrimi bir kağıt gemiye bnzetirler ama bilmezler ki o gemi çok DENİZ GEZMİŞ.!!!

HaYaT GüSelL OlSaYdI, (DoGaRkEn AgLaMazDIm)

Kadere karşı gelmekse suçum,söyleyin kaç yıl yatacağım??

satılık ruhuna sole "5 PARA ETMEZ"

Kıyamet gel artıq!!Trafik mi sıkıştı ne

Uzandım kaldırım taşlarına yatıyorum..Bu gün başıma gelen dertleri sayıp kabuslarla dolu uykuma adım atıyorum

Paşa gönlüm isterse severim, zorlama istersem sevdiririm.Diyeceksin ki nereye kadar bu havalar.Kim takar devran dönene kadar.!!!

κ!мЅэу! Ѕэωмэмэκ ϋΣεЯэ Ађ АLdıм!!ne HabeR sözüMe Mi qeLdiN ???
qidioRduN aYAĞIMa qEldiN !!!

!!!..Hayat ßenim Hayatımm..HerkesS dosTuumm oLamazZ..A$ka qeLince ßirkezZ sewDim..OnDan ßa$kasıyLa i$im oLmaz..!!!

bén işLék kaLdıRımLaRdan yüRüyoRum aşka , üsteLik yaLınayak üsteLik arayaRak üsteLik ßuLamadan....

Bazen terk edip gidebilmeli bu şehri kendi çaresizliğinde.Bazen inceldiği yerden kopmalı hayat.

|| • • αℓ göтüя вєηι σ кαуıρ gє¢єℓєяє . . уєтєя ιкιмιzє уαℓηızℓığıм . .

Sen bir tepeden masal gibi geldiğinde gözlerime.ben kendi masalımı terk edip.gözlerine benzeyen bir deniz seçtim kendime.

korkuTsada kaRanLıkLar bazén akLımdan qécén
ték$éy sénsin ...

Bana 1 keLime qönDermi$sin "Unutsun" Die Benden Sana 2 keLime "çoqta TınN"

N'olurdu bir yaprağın daha olsa bak sevmiyor beni işte hain papatya..

A$kın Gözü Kör OLaBiLir Ama İnan ßan Karnı Achtır. İi SindiriLmémi$ 1 A$k ÜchünJü TékiLLéré Muhtachtır

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

ßıraq ßende qalsın hayalin..Yada ßoşver benim değil qi gözlerin...

HaYaDın MaDrOcK oLDuĞu yErDE bİsE GuDuRmAcK yAqİsİR....xD

Comments :

0 yorum to “Güzel Sözler, Güzel Nickler, Güzel Msn Nickleri 2”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler