Farklı Sözler, Farklı Nickler, Farklı Msn Nickleri

beni sevıyoRsan beLLi etmeLisn.. SeviyRm demekLe ınanmam bLiRsın.. ya bRascık daha icRaat qöSteR.. yada kapı oRda bıdaha qeLme boŞweRR..

beni öyLe sev qi LeyLa'yLa Mecnun $a$ırsın

нιç вιяşєу ѕєηι кαувєтмєктєη кσяктυğυм к∂я кσякυтмα∂ı вєηι


ßu чα$αм вεйĩм кuяαℓℓαяĩ вεй кøчαяĩм вεй чα$αяĩм ώε вεdεℓĩйĩ вεй ödεяĩм ßu вεйĩм нαчαттα кĩ duяu$uм,ώαяℓĩğĩм,ĩspαтĩм!

dşRsm tutaRmıSn eLmi.. ağLasm siLermiSin göslermı.. tkrar sevRmısın esKıSı qibi..

sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм

yine qözLeRim doLuyoR anLam$ız yeRe.. qaLiba ösLedim $eNi!

Kimi zaman gülüp geçtiğin, kimi zaman batıp gittiğin sokakların çatısı yok.

terketmek birşey değil terkedipte seni seviyorum demek büyük şerefsizliktir...

iyi güzel ne diyim MÜTİŞŞŞŞŞ desem büyükkkk yalan olur kötü hepsi yokk ama ; benim size var SENİ SEVİYORUM SANA TAPIYORUM ÇÜNKİ ATIYORUM :)

kalb!n hAla ben!mse,qel benML€ :yü€qin HALA b€nd€ysE bU asK! b!T!rM€...

bíŕ kúláć dáhá átśám káŕádáýım béń híć böýlé bíŕ déńíźdé bőqúlmádım,,,

almış eline bir çiçek sevecek sevmeyecek ulan eşşolu eşşek çiçek nereden bilcek...

uçurumLar üstü yaLnızLıqLar içerisindeyim dü$sem zaten geberirim xD

оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...

ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz.

ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ...

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

Hér Adamım Diyen Adam DéğiLdir,,SéninDe Dédiğin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déğildir SénınDé olmaDığın Gibi .!!!!

нàηι ¢σк ѕєνмιѕdιη؟...вιяιcιк ѕєνgιlιηdιм؟...αѕlα υηυтαмαм dєяdιη؟...αηlαdιмкι ѕєηdє нєяѕєу уαlαηмιѕ!

SoNRa BeN NeYaPTıM DeMe!... HaSReT VuRdU DöNdüM DeMe!... AkLıM SeNDe BiLSeN BiLe!... AŞka GaLiP HeP Bu GuRuR!!!

ιкι ѕαтıяℓıк α∂αмℓαяı мυѕαℓℓαт єттιк öмяüмüzє вυη∂α∂ıя вöуℓє ∂ιвє νυяυşυмυz...

Comments :

0 yorum to “Farklı Sözler, Farklı Nickler, Farklı Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler