Derin Sözler, Derin Nickler, Derin Msn Nickleri

kalb!n hAla ben!mse,qel benML€ :yü€qin HALA b€nd€ysE bU asK! b!T!rM€…

MasaL diyaRLaRınDan qéLmi$ LaNeTli b!R MeLeg!m.. ßu NasıL ßi Dünya haLa çözmü$ dégiLim ??:

ben hayatı çewrimdışı yaşıyorum hayatım beni enqellese nolur…

кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη.

gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм

SévéN ÇékéЯ Acıyı…SévméyéN Ne ßilsiN…ßaNa a$KTaN SöZ éTMé…SévméK KiM SéN KimsiN…!

ârıqhK yânSın ßu Dünyâ umRumda diiL ,, KâdêRê KârSı KoymaqhK eLimde diiL

вuηdaη Sσηяa ηє кiмSєγi тaкaяıм ηє dє ćaηıмı Sıкaяıм кєγFiмє вaqaя haγaтıмı γaşaяıм

ßén ßu dünyada kmséyi Sévmiyorum Sévincé né olacak ki nasıl olsa oda gidécék aynı gidénlér gibi

HaYaT qüzel insanlar qüzel cevre qüzel ya bu qüzellikler içinde ben bilmiyorum yaşamayı yada bu qüzellikler beni

Yarini olmayan yolda gidemem sözùnü tutmayan yari sevemem yarali gönlüme ihanet edemem YALAN askini istemem…

чα чαLαп oluяsuп duпчαмdα… чα dα τєк GєяCєк чαPαяıм TαPαяIм sαпα…

öηємℓι ∂єğιℓ кαç кєz уєηιℓ∂ιğιη; öηємℓι σℓαη, кαç уєηιℓgι∂єη ѕσηяα уєηι∂єη ∂σğяυℓαßιℓ∂ιğιη !

вαzєη вιтмєк вιℓмєуєη ∂єятℓєя уαğмυя σℓυя üѕтüмüzє уαğαя , αмα яєηgαяєηк göккυşαğı ∂α уαğмυя∂αη ѕσηяα çıкαя…

ya sen ßana fazla qeldin ya ßen sana az Kaldim !!

€ski Foto ‘ Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn….!

seni sevmek ölümdü benim için çünkü sana seni sevdiğim gün öleceğim demiştim işte o gün geldi meleğim seni çok sevdim ama artık ben buralardan gittim

Al herseyini yanına yuregine benden ne ates olur ne soba soz veremem yarına bana senden ne koy olur ne de kasaba

ѕσѕуєтєηιη уüкѕєк кαℓ∂ıяıмℓαяıη∂α уєяιмιz σℓмαѕα∂α нєя кαнνє∂є вιя мαѕαмız çσк кız∂α вιя αηıмız нєя кανgα∂α вιя ηαмıмız ναя!!!

keyfe keder alayına gider namımız deil şeklimiz yeter !! xD xP

séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz

нєѕαвιηι ωєяємє∂ıqıм ηє вιя gυηυм ηє ∂є ωı¢∂αηıηıмıη кιяℓєтє¢єк вιя gєçмιşιм ωαя

SeNiN uĞrUnA aKıYoRsA gÖzYaŞlArIm,aĞlAmAkTaN bİlE GurUrR dUyArIMmM

söLéDikLérimDén çok sakLaDıkLarımDa sakLıyım .. wé qizLéDikLérimDé qizLiyim .. ßéni anLamak iÇin konu$tukLarımDan çok sustukLarıma kuLak wérin…(

Comments :

0 yorum to “Derin Sözler, Derin Nickler, Derin Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler