Güzel Sözler, Güzel Nickler, Güzel Msn Nickleri 3

YoruLduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım ..

uNutmayıN; HeR aŞK ßiR ßitKi iSmiyLe ßaşlaR aMa HayvaN iSmiyLe SoN ßuluR..!

aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!

iSkeletleR DiyarınDa ßiR eT ParçasıyıM..!

“..MutluluK ßiR ÇimendiR ßastığıN YerDe ßiteR, YalnızlıK GittiğiN YoldaN GeliR..”

…bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak…

ağırıma gitti be sevdiğim,meğer hiç bir değerim yokmuş…ağırıma gitti sevdiğim,beni hiç tanımamışsın..

Git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem..

uÇurumuN KenarınDa Da oLsaN SırF HayaTa GıcıKLıK oLsuN DİYe GüLümSe..!

FarkımıZ TarzımıZ BiziM MoLLaaRaPLı oLmamıZ Ya KaN KustururuZ Ya Da TaM SustururuZ ßu HususTa Ne KuraL NeDe KraL TanırıZ..!

aLtı EvLiya, üsTü EşkiYa, iŞTe ßuraSı MoLLaaRaP, ŞimDi DağılıN uLeyNnN..!

Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя…вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя….

‘ Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık…Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!

ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı

“EğeR ßiR YerDe KüçüK aDamlarıN ßüyüK GölgeleRi oLuşuyorSa, oRaDa GüneŞ ßatıyoR DemektiR..!”

ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..!

ßabaMa DedimKi; “ßeniM DeğeriM Ne KadaR? DünyalaR KadaR” DeDi.. PeKi DünyanıN DeğeRi Ne KadaR? DediM. “ßeŞ PaRa eTmeZ” DeDi..

“aNadaN DoğmaK, öLmeK iÇindiR.”

İnanmıyorum İnsanların Süslü Laflarına…Beni Sevdikleri Zaten Yalan..!!

кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя…

‘ Göremezler… İzin Wermessem Üzemezler… Çözemezler… Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler.

“YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR.”

“YiğitliK VurmakLa, aĞalıK VermekLe oLuR”

“CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ”

KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!….

nickini bile görmek istemiorum..oturum açmasan ii edersin,mailim sana agır mı geldiengelledim seni afedersin

Oyuncakları Bırakıp Yüreklerle Oynayalı Oyunların Adı Aşk Kaldı..

Kalbimi gökyuzune actım sevgilim Gözlerinin pırıltısını yıldızlarda aradım…

Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese

suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir

Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin

ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri… ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

Comments :

0 yorum to “Güzel Sözler, Güzel Nickler, Güzel Msn Nickleri 3”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler