Kapak Eden Sözler, Kapak Msn Nickleri, Kapak Eden Nickler, Kapa

Alma beni karşına KAN karışır gözyaşına!

ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!

Bugün ağlar yarın susarım.Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım!

Sevgiye Sınır.DostLuğa Fiat ßicmediq. Sevdayı Cepte DeğiL A$kı Yürekte arıyorum..!!

€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!

Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki..!

ßir Gün ßir SiLah ve ßir Gül iLe Sana GeLeceğim Ya Gülü aLırSın a$kım oLurSun Yada SiLahı Cekip ßeni WururSun…!!!

BİZ YIKILMAZ SEVGİLERİN SARSILMAZ TAŞLARIYIZ ANLIMIZDA BELA YAZAR
GÖNLÜMÜZDE SEVDA DELİCE SEVMEYİ BİLİRİZ UNUTMAYI ASLA….!!!

€ziLmi$ ßir Kentin SokakLarında Sevdası YasakLanmı$
Vede umutLarı Kur$unLanmı$ GeceLerin İsyanKar SerSer!Sinden SevgiLer…!!!

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

aĞlamayı FerdiDen ßæğLamayı Orhandan İsyanı MüsLümden Sevmeyi ise YanLızca ßizden öĞrenin..!!

Meyhaneden masam kaldırıldı,karakoldan defterim dürüldü,savcı kalemimi
kırdı,darağacına tesbihm asıldı,sevmek bu kadar suçsa beni asın razıyım.

Comments :

0 yorum to “Kapak Eden Sözler, Kapak Msn Nickleri, Kapak Eden Nickler, Kapa”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler