Sevgi Sözleri, Sevgi Nickleri, Sevgi Msn Nickleri 2

ßénCiLsiN séWémésSn!!

‘ BeN 1 CüMLeLiK 1 NoktA DiiiLm !! ‘

// - ThAt’sS My pReRoGaTiVe - //

}{ L¤§é ¥ourSeLF }{

SEVGİNİ TAŞIMAK DEĞİL HASRETİNİ ÇEKMEK ZOR…
sevdası büyük olmayanın eylemide büyük olmaz!

Gözler sözlerin sertliğiyle yaşa bulanıp AH çekti !…

EN GÜZEL DENİZ GİDİLMEMİŞ OLANDIR. EN GÜZEL ÇOCUK DAHA BÜYÜMEDİ, EN GÜZEL GÜNLERİM SENİNLEDİR VE SANA SÖYLEMEK İSTEDİĞİM EN GÜZEL SÖZ DAHA SÖYLENMEMİŞ OLANDIR.

вιтιρ тüкєηмєz ѕιgαяαм, ¢ιğєяιм ηєƒєѕѕιz кαℓмış, нєяşєу уαℓαη σℓѕα вιℓє, єη güzєℓ αşк zσя σℓαηмış

kêñdım ı¢ıñ ßı$ıÿ ı$tıÿör$âm ñâmêrdïm ⣣âhım âññêm ï¢ïñ gµzê£ ßï gê£ïñ ñâ$ıp êt ÿârâßßım ÂMİN

_вєℓкι∂є тєяѕℓιк вєη∂є.уαραмα∂ıм вυ ∂üzєη∂є.кαçα¢αк ∂єℓιк αяα∂ıм,ѕüяüηgєηℓєя şєняιη∂є_

αкıℓℓı σℓυρ ∂üηуαηıη кαняıηı çєкє¢єğιηє ∂єℓι σℓ ∂üηуα ѕєηιη кαняıηı Çєкѕιη

BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM..

gülü sevdim dikeni battı,atı sevdim çifte attı,seni sevdim götün kalktı…((ACI ÇEKENLERE))

BAŞINI GÖĞSÜME YASLADIĞINDA TEK BİR DÜŞMANIM VARDIR. GEÇİP GİDEN ZAMAN.

BEN SENDE İMKANSIZLIKLARINI SEVDİM. FAKAT ASLA UMUTSUZLUKLARINI DEĞİL.

Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa S.S.M.

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα
sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış…:

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

“vebalı bir hücre gibi vücuduma giriyor ‘buz’ soğuğu duygular.

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı

vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.

нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи

Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.

NE GİDENEDİR SÖZÜM NEDE GELECEK OLANA,ODA BİRAZ OYALANIR GİDER NASILSA *****=))

||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Seni .!!•?•??•?•

‘ | Plaч baCk déqiL bu qéяCék sés.Söz мüziK sana чazмaK téяS |

Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?… Geçmişe dönüp ağlasan, bu kız buna kanar mı?

xX ChéLLéKé RéHéCéLLé ¿

* xX déиqésizZ .. ∂éηgéѕιzιмм , çıℓgıηıмм ,υкαℓαуıмм , αмα ¢нσк тαтℓıуıммм ßє «

chiŁéké$h coŁiq »

éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur

Comments :

0 yorum to “Sevgi Sözleri, Sevgi Nickleri, Sevgi Msn Nickleri 2”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler