Duygusal Sözler, Duygusal Nickler, Duygusal Msn Nickleri

Duygusal Sözler, Duygusal Nickler, Duygusal Msn Nickleri

kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...

gözLerinin içine bαşka hαyαL girmesin.. bαnα αit çizgiLer dikkαt et siLinmesin

gün daha ayrılmamış geceden, hüzün daha kopmamış acıdan ve ben yine ağlıyorum

YaNlIzLıĞıM YAnnLıZ OlDuĞuMdAn Deİl YaNlIzLıĞıMı SöYlEcEk KiMsE oLmAdIğInDaN yNlIzIm Ben ...

Kác öLüm wársá qözéé áLdm háyáTımıı cöPé áTtm Tüm RüyáLar Káßus Y!né Korkuy0ruMmM..!

bana yarının getireceği kişi sen deilsen eğer yarın hiç olmasın bugün bana yeter!..

artık gecelere sığdıramıyorum kabuslarım sizi.. gndüzleride gelin

Anlat merak ediyorum.. Her zaman ışık var mıdır tünellerin ucunda?

yalnızlığımı beni içine hapset ve bütün hayallerimi bir çırpıda yok et

Madémki AyrıLıqa Hüküm qiymi$ ßu Yürék O Zaman ÖLmék İchin Ya$amak qérék..
yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum

^kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK dEhŞeT,yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al HaYtıMı

hayatta emir almam..!! emirleri ben veririm uygulayanda hayattır.. ben hayatımı kendim çizerim!!

birR çıqLıK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !

Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı]

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

Comments :

0 yorum to “Duygusal Sözler, Duygusal Nickler, Duygusal Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler