Üzgün Aşk Sözleri, Üzgün Aşk Msn Nickleri, Üzgün Aşk Nickleri

Üzgün Aşk Sözleri, Üzgün Aşk Msn Nickleri, Üzgün Aşk Nickleri 

¿•¿..Küçükken Daha Mutluydum Ben..Nerden Çıktı Bu Büyümek Durup Dururken..¿•¿

Sevdiğini bırak, özgür kalsın.. Geri dönerse senindir! Dönmezse boşver, zaten hiç senin olmamıştır!

Özlemek de güzeldir.. Özlüyorsa özlenen! Beklemek de güzeldir.. Geri dönecekse beklenen!

yokLuğundan uSandım.. ne oLursun duyuR sesiNi..!

Sen kalbimde değilsin! SEN BENİM KALBİMSİN..

Kırılmamı$ son kaLbi kırmaya geLdim!

Çaresiz! UMUTSUZ! Harabeyim.. Uykusuz kalmış bir bebek gibi..

ya$ıyorSam.. a$k seßeßim..

öDedim dü$eni payına.. Dön geL aRtık affettim..
Gözlerinin içinde karadeniz olup kaybolmak isterdim ama yoklugunda kayboluyorum sen bunun farkinda bile degilsin seni çok özledim canim benim.

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...

var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK ??

A$kın Gözü Kör OLaBiLir Ama İnan ßan Karnı Achtır. İi SindiriLmémi$ 1 A$k ÜchünJü TékiLLéré Muhtachtır

éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...

qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...

biR güN oLacaqh biR güN kaLacaqh işte o qüN güNeş bNm içiN doğucaqh!..

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta "Ödünçtün" !!

Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! " MutLuyum " ordan anLadım.!!!

Bir gece ay bana sordu neden seni aglatan bir kizla berabersin? Aya baktim ve dedimki Sen hiç gökyüzünden vazgeçebilirmisin..?

Ben seni unutmak için sevseydim, sana olan tutkunlugumu kalbime degil, günes çiktigi zaman kaybolan bugulu camlara yazardim

Cama vuran her damlada bir tek sen varsin. Ne istiyorum biliyor musun, her gün yagmur yagsin.

gözlerine mi inanayım ağzına mı inanayım gözlerini mi bakayım ağzınamı sıçayım... =))

# ^ saRfédiLén HéR ßiR sözZ...aqLamaqLı HéR ßiR qözZ...ßiR qöRdüqüm oLdu... cözéßiLiRsén Hadi cözZ...!

.ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм.

né sHén umRumDasın né ba$qası...HicH siqimDé DéqiLsin anLaDınmı a$qısı....???

Comments :

0 yorum to “Üzgün Aşk Sözleri, Üzgün Aşk Msn Nickleri, Üzgün Aşk Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler