Harika Sözler, Harika Msn Nickleri, Harika Nickler

Harika Sözler, Harika Msn Nickleri, Harika Nickler 

 AğLamakLı CümLeLeR kuRmuoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR..!

eLimde aCının reSmi vaR.. ücReti pe$in ödenmi$!

böyleSi de güzeL.. senin güLü$ün yeteR..

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

NeRdesin diYe soRma baNa! BiliyoRsun.. SensizLiğin tam oRtasındayım..

hiç bir operatör beni bağlayamaz ki sensiz hayata...

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...

FazLasını istemedim, istemem biLiyorSun.. Elimi tut yeteR.. Bunu da mı çok göRüyorsun?

A$kın Gözü Kör OLaBiLir Ama İnan ßan Karnı Achtır. İi SindiriLmémi$ 1 A$k ÜchünJü TékiLLéré Muhtachtır
10'un 100'ünden... =((

Hiç ßir Yüz qüseL DeqiL Senin Yüzünden..!! =((

qeL Pc Pc... =))

Bulutlara çizdim aşkımı
İçinde mavi bir güzellik
Dışında sisli bir geçmiş
Ömürden hep kayıp sesleri yükselmiş..
Ama şuan çınlanan o ses sensin
Yüreğim yüreğine gelmiş..
Ve DELİCE sevmiş

ben SeSinin yanKısıYım nasıL uzak kaLabiLiRsin benDen .
AsK yaRanın ayrıLmaz yakısıyım ..
Farkım yOk seni izLeYen göLGenDen ..

Seni sakLayaCaĞım inan yazdıkLaRımDa çizdikLeRimDe..
ŞarkıLaRımDa sözLeRimDe..
Sen kaLaCakSın kmSe bLmeYeCek..
yaŞaYaCakSın gözLerimDe..

GiRDabına düŞmeLiYim yaLnızLıGın ..
iHaneTin aDını biLmemeLiYim ..
yaDa uLaŞmamaLı yaLanLar beynime..
penCeRemDe biR kaRanfiL soLmaLı ..

unutamıyOrum işTé ..unuTamıyOrum..
bir şeY vaR şuRamDa beni kaHreDen..
eLimDe değiL söküP atamıyOrum..
daLıp daLıP gdiyOr gözLérim..DerinLeRé

biR aŞk saRkıSı yazmak isTeRDim sénin iÇin ..
biz söyLeyebiLeLim ..saDeCe biz..
sen Ve bén ..güneŞ doĞaRkén ..

yaLnızLık DéğiLDi bu ..
daHa çOk..
sensizLiK kOrkuSu ..
yoKLuĞun aCı verirDi oySa..senSz geceLeRDe..

Gün baTarken sanaRım göLgeni..
biR baŞka güné$ ..
sévmek hiÇ seviLmeDen ..
ben ümiTSiz aşkLar iÇin yaradıLmı$m..
ne zaman ta deRinDen sevsem birini
eziLmeLi kaLbimin yeni aÇan güLLeR. ..

ZiRwéLéRdé kaRtaLLar da ßuLuNuR yıLanLaR da.Ancaq ßiRiSi oRaya süzüLéRéq,diqéRi iSé süRünéRéq qéLmi$tiR.

HUZUR, özüR diLéméLi ßana uqRamaDıqı iÇin..GURUR, affétméLi oNa Sadıq oLamadım Téq éksiqim.....

Konuşacaksan öyLe Bir KonuşKi , Inanayım . AqLatacaksan öyLe Bir aqLatKi , Susmayayım. Gideceksen öyLe Bir GitKi , öLümüne Unutayım ; Ama Seveceksen öyLeBir SevKi , KonuşsanDa , GitsenDe , AqLatsanDa Seni Yüreqimde Yaşatayım...

Ben Sabahsiz Gecelerİn KucaĞinda Bİr ÇİlekeŞ, Sen Ümİtler Ülkesİnİn KaranliĞinda Bİr GÜneŞ.

ιкι кιşι ѕєνєи ιкι ∂єfα öℓüямüş,вιя кαℓρ уαℓиız вιя кαℓвι ∂üşüиüямüş

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var

Yine bir dü$teyim sensizLiğin tam oRtasında , kaLbim biR dü$ değiL ki , sığdıRayım seni yanısıRa

Comments :

0 yorum to “Harika Sözler, Harika Msn Nickleri, Harika Nickler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler