Süper Sözler, Süper Nickler, Süper Msn Nickleri

Süper Sözler, Süper Nickler, Süper Msn Nickleri 

umuTLaRım vaRDı bénm.. bıRakayıp ,giDéméDiĞim.. haYaLLeRm vaRDı bnm.. siLmeyi hiÇ isTemeDim..

*a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!:

O kadaR sevmi$im ki ne kadaR sevdiğimi göRemedim , deRin suLaRa giRmi$ gibiyim , hangi deniz oLduğunu biLemedim

KaLbİm ZamANsIZ qİDiŞiNe aLıŞaMaDı kİ SeNsİZLiqE aLıŞŞıN

yaLnızLık DéğiLDi bu .. daHa çOk.. sensizLiK kOrkuSu .. yoKLuĞun aCı verirDi oySa..senSz geceLeRDe..

FaRkLıydın evet faRkLıydın benim değiL ba$kasınındın

AğLamakLı CümLeLeR kuRmuoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR..
Yalnızlık insanın kaderiymiş bitmez dediğin aşk bir ğün bitermiiiişşş

Eğer Sonunda Mutluluk Varsa,Bir Asır Kölen Olurum Uğruna ...

ßen hayatı çéwrimdışı yaşıyorum hayatım beni énqéllésé nolur… 

Comments :

0 yorum to “Süper Sözler, Süper Nickler, Süper Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler