Anlamlı Nickler, Anlamlı Sözler, Anlamlı Msn Nickleri

Anlamlı Nickler, Anlamlı Sözler, Anlamlı Msn Nickleri 

NédéN o kötü cadı RapuNzéLi kaçırır ki burada béN varkén.NédéN hép ßaşroLLérdé ßéyaz atlı préNs oynar ki ßurda ''O'' dururkéN...

ѕαкιи нαтα чαρмα ! ..чαρмα'кі вітмєѕіи вυ qüzєliм ѕєvδα

Ağlayacak yer kaLmadı sahte arkadaşların omuzlarında!!!

sєи iиαтcі вєи iиαтcі кім вυ αяαміzδαкі чαвαиcι ?! xD

Kapattım gözlerimi bana acı weren tüm hayatlara..

Kapat GozLérini Vé Bana Bak Bén! Diyé Né varsa Gordugun i$té O Sénin Yoklugun

git aЯTık geCéLérImden kIrILan kaLbImIn paЯçaLarı Sana batmasIn giT..

sévgi biriNi sevmeKse.. asK oNun uğRuna öLmektiR..
' geçmi$ günü bo$ yere ziyan e t m e ..
` geLmemi$ an içinde feryat e t m e ..
geçmi$ __geLecek " masaL " bunLar hep
egLenmene bak ömrünü berbat etme .. (=

ßén özLéDim qaLiba Séni ßu yüzDén ßu kaDaR SiTemLéRim Sén üzüLméé aCıDan ßu SözLéRim Kar$ımda qöRSém DoLaR qözLéRim

SévéN ÇékéЯ Acıyı…SévméyéN Ne ßilsiN…ßaNa a$KTaN SöZ éTMé…SévméK KiM SéN KimsiN…!

Sevmek ıstersen başka 1 ten öldür beni nolr gderken .||

вu нaγaт вeиiмse eğeя; ciddeи γaşaмaγa değeя Düи düиdüя вugüи вugüи

Kim℮ kızαyım ; nαzım δnd℮n bαşka kim℮ q℮ç℮R ?

●● Ω∞ вυ αяα ιнтιуα¢ıм ναя ѕαηα. єℓℓєяιηι ѕαкıη вıяαкмα. вαηα нυzυя νєяєη тєк уєя ѕєηιη уαηıη υηυтмa... ∞Ω●●

HeRzMann seFecekkmiyiMm =?? HayıR HeRzMann üzüLecekmiyiMmm=?? HayıR aMmA hasRetinden öLeceMmm = ?? eWhTT !

DoĞu$Tan ÇareSi OLmayan 1 HaSTaLIgim VaR HeR GöRDüĞüMü İNSAN zanNediiOrm

ßiri sNa qiT dediqiNde kaLmaK isTiorum dièßiLmeKmi$ sevMek !

Snnde a$Kın yaLanmı$ ! Snnde sevqiN yaLanmı$ ! Snde onLar qßi yaLansn $mdi !

Şmdi öyLe uZakki qeLdiqm yoLLar yaLnış ßir öyKüydüm ßni yeNiden yaZ!

KıRıLaN hAyaaLer mİ BatTI Elİne?? 

Comments :

0 yorum to “Anlamlı Nickler, Anlamlı Sözler, Anlamlı Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler