En Güzel Aşk Nickleri, En Güzel Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Msn Nickleri

En Güzel Aşk Nickleri, En Güzel Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Msn Nickleri 

Ufak bir güLümseme yeteR baNa.. biRtanem, seN yeteR ki mutSuz oLma..

Hayattaki teK bekLentim... Sensin..

En sevdikLerin biLe, eLveda derLer ve gideRler..

beNi hatıRlar, yaşaRırsa gözLerin... bıRaktığın yeRdeyim..

biRgün hayaLLerimi de yitiRirsem senin giBi.. iŞte o vakit çaResiz hissederim keNdimi..

Bizim sevdamız tıpKı bir RüzGar gibi.. göRmedik ama ikimizDe en deRinden hiSSettik..

Duyduğum her meLodide seN varSın sanKi.. Her söz seni anlatıyor gibi..
0YuNuN en qüseL YeriNde ziL çalıNca üzüLürdüK ya öLeiM işTe...

öLüMdeN niYe korkacaqım ki beN varkeN 0 YokTu 0 varkeN de beN 0LMaYacaqım..

buNca yıL saaTiM işleMiş beN durMuşuM, qökYüzüNdeN habersiz uçurTMa uçurMuşuM..

Biz ZenginLeR Gibi PaHaLı HeDiYeLeR ALmaYı BiLMeYiZ Ama BilDiĞiMiZ TeK BiR Ş3Y VaRDıR S3VD1KM1 ÖLüMüNe SeVeRiZ

qiTmE ßiR aDım öTeyE qüLüm... ßiR aDımDa quRßet oLur..! qiTme ßiR neFeS öTeYe qüLüm.. heR neFes haSreT oLuR...! sni cq sefiorm.. sn bnm herseimsin

Comments :

0 yorum to “En Güzel Aşk Nickleri, En Güzel Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler