Unutma Sözleri, Unutma Msn Nickleri, Unutma Nickleri


Unutma Sözleri, Unutma Msn Nickleri, Unutma Nickleri

geçmi$ günü bo$ yere ziyan e t m e .. ` geLmemi$ an içinde feryat e t m e .. geçmi$ __geLecek " masaL " bunLar hep, egLenmene bak ömrünü berbat etme .. (=

Senin de suçun beLLi ; Aşk hiç denenmemeLiydi...

Meğer 5 para etmez sevgini bile çok göRmüşsün bana..

aY yaLnız bn yaLnz neRdesn sewioRm seni giTTin baq zamanSız

Asıl kızılacak kişi benim.. Küçücük bir toz tanesini bir mücevher sanmışım..

Biliyorum gidişinden payımı alacağım, Sana hiç böyle yanmadım, yanacağım ..

O baki$Lar nasil Yalan söyledi ki bana? O güzel gözlerini utanmadan nasil alet ettin ki bu oyuna ?

inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye .bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme . .
seninle bıraktığımız yerden yeniden başlasak eski masalları birbirimize tekrar tekrar anlatsak

olmaz rüzgara karışan küller yeniden kor olmaz.. olmaz gözyaşlarımız bir daha yerine konulmaz..

kırık bir kalpten kalanlar.. geri gelmeyen zamanlar harcamakla bitmezmi sandın? yalanlardan usandım..

Elini Tuttu Diye Arkadaşın mı Sandın Seni Öptü Diye Evlenecek mi Sandın Lan Oğlum Sen Kızları Adam mı Sandın?

gülmek senin için bir tutku olsun, olurda bir gün ağlarsan oda mutluluktan olsun

mutluluklar seninle olsun yalnızlıklar benimle... git.. ama birgün aklına geleceğim..!

değer vermek sadece matematikte işe yarar!!

dost acı söyler benimkisi sade olsun

SuSkUnLuĞuM AsAlEtİmDeNdİr,HER LAFA verilecek cevabım VaRdIr.ama bir lafa bakarım lafmı diye. SöYlEyEnE bakarım AdAm Mı diye...

akıllı olmak bişey değil mühim olan aklı yerinde kullanabilmektir..

bir mevsim aç olacağız... her mevsim onurlu olmak için..

BiR lOdOs LaZıM şİmDi BaNa BiR kÜrEk BiRdE kAyIk,SövErİm gElMiŞiNe GeÇmİşİnE AyIpSa AyIp...!!=) "Sezen Aksu"

Sevmek yetmiyor, ölmek yetmiyor
Yokluğun bile beni terkediyor...

Comments :

0 yorum to “Unutma Sözleri, Unutma Msn Nickleri, Unutma Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler