Efkarlı Mesajlar, Efkarlı Sözler, Efkarlı Msn Nickleri

PostHeaderIcon Efkarlı Sözler
PostDateIcon 9 Ekim 2009 | PostAuthorIcon Yazar: Mehmet

Nezaman Sordun Derdimi Neler Çektiğimi? Efkarlı Sevdam Deli Sevdam Hayata Tutunmaya Çalışıyorum Bir Yandan, Bırakma beni Deli Sevdam..

Efkarlıyım Kalbim Dertler içinde Seninle unutmak isterdim bunları Sen yoksun yanımda Ağlıyorum yanlızca bekliyorum Seni bebeğim Efkarlığım yalnızlığa.

Yoluma Dizildi Anılarım Nereye Baksam Senin Adın var, Geçirdiğimiz Güzel Anılarım Hatıtlarım üzülürüm Efkarlanırım…

Dizlerimin üstüne çöktüm yalvarıyorum ALLAHıma Alsın bu Canımı Bu Efkar Fazla Bana Dayanamıyorum çıkmıyorsun Aklımdan..

Yıprandım bittim kalmadı yaşamak için dermanım, gözlerine bakıp ağladım ama beni hiç anlamadın..

bu sözlerim sevenden sevmeyene gelsin! ben Seni Severken gecenin Karanlığında Ağlarken Sen Sıcacık Duygularınla Benden Habersizce Yaşamayı Sevdin Sana olan Sevgimi hep görmemezlikten geLdin!

Sonunda Ayrıldık beni Dertler içinde Bıraktın, istediğin oldu sonunda beni efkarlarımla başbaşa bırakıp dertlerimle ağlamaya mahkum ettin tebrik ediyorum seni..

seni sevdiğim Kadar öLümü Sevmedim, Senden önce bir öLümü Severdim Şimdi öLümü Daha çok Sevmeye Başladım Senden Sonra!

Artık Savaşacak gücük Kalmadı Dertli içim efkarlı kalbim, Artık yaşama Hevesim kalmadı Sana Bu Sözlerim Sana Sevgiden Anlamayan Zalim insana..

çok zalimsin çok, beni bıraktın dertlerimle elimde şimdi koskoca bir boş kalp ve yarınları olmayan hayaller.

çok düşündüm seni silmeyi, çok düşündüm efkarlı gecelerimde senin adını silmeyi ama olmuyor gülüm bu kalp senin için atıyor olmuyor.

Sen Olmayınca Yanımda Neler düşünüyorum bilmiyorum, Sen yokken yanımda hayat Dar geliyor Bana daralıyorum.

Sana Hayatımı Adadım Sana gençliğimi düşünmeden verdim Ama Sen beni Sadece kullandın Zamanımı Bitirdin..

Hayata karşı Duramıyorum Artık Dik Başım eğildi düşünme yeteneğim kalmadı hayat beni bir kçşeye attı, Adımada Aşk Acısı Yazdı..

uzak kaldım senden uzak, yaklaşamıyorum yanına heryer tuzak kalbine inanmıyorum artık yalan gözlerine bakamıyorum eskisi gibi herşeyin bir tuzak olmuş hayat benim için oyun olmuş sayende bunuda öğrendim..

Sevdiğim Sendin Kime Gidebilirdim? Bir Senin için Bu hayatta Kendimden Geçerim Ya şimdi? Beni Dertlerimle Bir Odaya Mahkum Ettin bi haber yaşıyorum hayatı Sessiz ve Sensiz…

Kimseye Güvenip Yola Çıkmayacaksın Sonun benim gibi Ağlatıcı Ve acındırıcı olur, kimseye gönül bağlamayacaksın hayatın benimki gibi zehir olur…

bitiyor benim için bu gece hayat son kez gözlerine bakıp ağlamak isterdim sevdiğim..

Çıldırcakmış gibiyim içimde yığınla dert kalbimde sana karşı bir nefret efkarlıyım bu gece beni benden aldı felek…

efkarlı mesajlar, Efkarlı Sözler, güzel mesajlar, kısa Efkarlı mesajlar, kısa Efkarlı Sözler, mesajlar

Comments :

0 yorum to “Efkarlı Mesajlar, Efkarlı Sözler, Efkarlı Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler