İlginç Msn Nickleri, İlginç Sözleri, İlginç Mesajlar

Sözlerevet ; ben farklıyım zaten ortada bir fark varsa bu farkı da ben yaratırım..!

canım sıkılıyor canım yanımda yok diye düşünüyorumda canımımnda canı sıkılıyormu canı yanında yok diye

hey benim aziz olan açmadan solan sayın degerli saglam cigerli canlar paresi deliler abidesi cöpcüler kralı yulaf helvası fındıkortası ördek yumurtası guzeller hastası gönül torbası mercimek çorbası taxi kornası biber dolması tahin helvası gönül nesesi kalbimin en derin köşesi…:)

sen benİ öldürdün,ben üldürmeden gömdüm!!!

sana bişi söliim ama kapasiten yetmess cicim

sevgilimle gidiceğim yer morg her gece içerim kırmızı tuborg

adamın biri varmış ikinci dönem düzeltmiş…

gülü sevmeyen dikenine katlanmaz şans

kat kat pastayım içindeki çikolatyım yersen ye yemezsen yüzüne

Hayatı çok güldürdük ;Ama hayat bizi hiç .

Tek Rakibim pentiım III .

İşi olmayan giremez. -İş ve İşçi Bulma Kurumu-

Biliyorsan konuş örnek alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar.

Hissediyorum öyleyse varım.

Babama değerimi sordum; dünyalar kadar dedi. dünyanın değerini sordum; beş para etmez dedi .

Hakkımı aradım meşgul çıktı.

Nukelene nukelene nuklemeyi öğrendik

Bu kadar cehalet ancak tahsille olur!


engüzel ilginç mesajlar, engüzel İlginç Sözler, ilginç mesajlar, İlginç Sözler, İlginç Sözler oku, yeni İlginç Sözler

Comments :

0 yorum to “İlginç Msn Nickleri, İlginç Sözleri, İlginç Mesajlar”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler