Emo Sözleri, Emo Nickleri, Emo Msn Nickleri

Emo'lar nickler sizin için sizi anlamıyorum ama sizi yine de düşünüyorum :D

ö$enDiinis Hayatımı yasamaqLa mesquLum

meLegindim yHa yoqLugunda ucup kayboLdum !

YanLIslıgımm ve bhen mudluyuss..

tHam karsHiya geCherken bıRaktııın o eL benim!

@vriL'nde dediqi qißi ; >> Don't teLL me <<

aCımıcakSın!! aCınacak haLé duSérSin

bAnA yaphıLmı$ kötu ßiR shAkAsıN!

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..

özLєdiм ѕєηi Tєк кєLiмєм вυ ..

Hani oLur ya ßazen Kaçarsın Herşeyden
Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden .. ^^

sєsLєndim öLümє öLüm duyupta ßєni Seçmєdi ..

ßaKaRaK aNlAyAmAzSıN yA DoKuN yA Da dAd =)))

seni unuttum sanma her kaşar qördügümde hatırlıyorum ;)

έmo qirL's | aNti PoP | +

Yaşıyorm LayLayLom .. Hayat Gelsin vay vay hom.. xD

benİ eleŞtirceNe beYnİnİ gelİştiRRR xD

senİ sevioRum saNa taPioRum . . saLaq şaKa yapioRum x)

ỉ'м иσт вяσκєи

I Love You..
I NeeD You..
I Hate You..
The End..
qame oweR... !!

BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdumm...BuLamıoRmm

aRqamDa ßiRçq a$q war!!

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın

KöR mÜSün OqLum ßen Seni ÇokTan UnuTTum..xD

KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..

UnuTmam ßen Seni HaDİ YiyoSa SenDe UnuT ßeni xD

Comments :

0 yorum to “Emo Sözleri, Emo Nickleri, Emo Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler