Ceza Sözleri, Ceza Nickleri, Ceza Msn Nickleri

Doğdum hep duvardı büyüdüm hala daha duvar var!

Ne kadar insan varsa vardır bir o kadar da hayvan!!!

Ne kadar çok arif var bir çoğu sahte, ne kadar çok tahrik var edenler kahpe!!

Artık aşkı yüzdelerle hesaplamaktalar, parayla satın alınmış sevgiliyle aşk yaşanmaz, meşkten önce köşk isteyen hep yalancı aşık!

Etrafım sarıldı, çember daraldı ben bunaldım, ekran karıncalandı, görmez oldu bu gözlerim!

Ne dediysek zaten herkez şokta!!!

Zayıfladı ilişkiler ve dostluğu çelişkilerle yediler!!!

Günümün oğlu ancak paraya taparak gülüverir, Yalancı gözleriyle bakarak dostlarını da üzebilir !!

Akılsız olabilir,gereksiz olabilir o insan! Tenasül edebilir,şerefsiz olabilir her insan!

Benim sahnemden popçular insin, Rap müzik sevmeyenin üzerine binsin.

hbaplar maymun iştah sahibi benim içim senle tok

Yok ki gücüm belki devler ülkesinde bücürüm

Seni içeren masallarım anlatılacak kadar kısa değiller

Aşk ilinde bir tarafta cüceler diğer yanda devler.

Heey büyücü yaptı büyüyü Büyüde gel tutulamaz her el

Bu girdabın yokedici döngüsünde yalpalan Sinsi sinsi yaklaşandır adını koydum şeytan

Anıların kabuslarımın alevleriyle yansın Karamsar gökyüzümden yıldızımsa kaysın

Vakitsiz ölümlere akıttığım göz yaşlarım için Sürtük kader utansın

berduşa name yakma çek git ilerle milim Milim

Ah bu körpelerde kalmamış fikir akıl Dumanlı bahçelerde aleve ver otu tipin coni maykıl

Eski dosttan düşman olmaz bunlar en büyük yalanlar

3 Nankör bir araya gelmiş çekip gitmiş şeref Esefle kınama görevindeki yalakalıkla mükellef

Kendine bir gün kötü gözlerle bak ayıbını yüzüne vur Aşağıla dürüst ol bir kere olsun sınırda dur

Baksen şu işe ee maneviyata saygıda kusura mı kalmış iki Hece.

Tepelemesine çık seco omzuna yüklen kır kalbini ver elime

Beni devirmek çok kolaysa tarihinden Adımı sil

On bin resme dahil olsan ben veririm en iyi pozu

Benimle ay lı ben li konuşma dilini keserim

Rap hayatını tek parçamla bitiririm yeminliyim

Tek bir ihtimal var desem yerli yalaka sensin

kalbim eski dosta küser bu muhabbet burda biter

gecmişimi gölgeye teslim etim

kader yazılmıs magdem oynamak düşer derdi içime atmak ya kanser yada

Comments :

0 yorum to “Ceza Sözleri, Ceza Nickleri, Ceza Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler