Sagopa Kajmer Sözleri, Sagopa Kajmer Nickleri, Sagopa Kajmer Msn

KimSede aramaDım gönLümüN pamuK prenSesini..

Yırtık kaLbim yamaLı, dostLarımıN ücreTi pahaLı, ödemeK zor geride kaLan tüm hesapLarı..

İnan bu ayaklara giderek azalır derman.
Önümde melekten bozma şeytan, elinde soğuk tırpan.!!!

Akar sular dönmez geri tıpkı gençliğim gibi, bebekti ceninin ergeni, bir erdi büyümüş meyvesi....

Dualar olmasaydı kim kovardı kalleş iblisi? kalbim ak da pak da desen yüzünden yansır pisliğin.

Bak bataklıklar üzeri ne kadar da parlak bakta gör burdan her tarafta güzel yüzlü tuzak !!!

Eğer düşman yoksa bil ki savaş olmaz şehvet edilinen şu zevkler kolay solmaz..Kula yataklık edenler dost sayılamaz.

Gerçek! bana bir adım daha yaklaş! Gaflet! Benden bir adım daha geri at!!!

Bu yumruğun beynine saplanma ihtiyacı var, Kamufle et kendini RAP canavar!

Kimisine yüzüm sıcak,kalbim soğuk donuk!

Entrika saldıraların kulaklarımı gıdıklasın, Kimin önce vurduğundan öte kimin sert olduğu önemli!

Rapi şadettim kulaklara download edin, Rapin evi çıtasını tepelere çaktım kontrol edin!

Zamanı kendi elinde tutmaya çalıştığın için, Ne yazıkki ellerini kırdım!

Bana iyi rol verin, Amacı var yapılan her eylemin!

Dünya malı uçan halı bin ve de düş, Bitecek ol emin kurduğun her düş!

Neyse ne baş koydum yoluma yürürüm yok hatam yok şakam!

Kalemin harfleri çizdiği vakittir, Mürekkebim olmasa duygularım göbek yapacak!

Ey sagopa sen ki rap'in oğlusun, Duyur sesini pesimist fidanlara!

Sagopa yokuşu çıkıyor nefes nefese, Bayrak yarıda raks ediyor sahibine, Bu yokuş ki sonu köprüye varır, Köprüde ayı dayı yoktur, Cellat kazanır!

vakit varken tomurcukları topla zaman hala uçup giyor ve bugün gülümseyen bu çiçek yarn ölüyor olabilir

kaç satır yazılacak
kader kitabına ve kaç dua edeceksin tanrına, kaç damla
gözyaşı dökeceksin uğruna? kaç yarın bekleyeceksin?
sonralara kaç damla gözyaşı?

sakın korkma bir tanem ölümde hayatın bir parçası

kuvvete dayanamayan
adalet aciz, adalete dayanamayan kuvvet zalimdir,

hakkımı isterim, payıma düşen herşeyi alırım felsefesi, haksızlık
oyunlarında hakkı yendi

Gulmek, aglamak secimlerim,hangi şikta mola verendim Ayazlarinda Terleyendim

Ufaklık sende gel peşimden Amma çok çaLış duvarda yazmaz her kural

güneştim bir ara yağmur, oldum.
kendi deryalarımda kendimi zorla boğdum.

düşmek hiç ayıp değil,kalkmasını bil!..ve acele et şu gözyaşını sil!..

Bennn
Bugün Ölebirim
Şu an Ölebilirim
Her An Ölebilirim

ben bana kendim için lazımım hatıram olsun sana şarkım lapa lapa kar yağsın manzaralarımı beyazlara boyayın

Ne EV Ne PUL Ne ÇUL Ne Bir KUL
Geride Kalacak Dünyadan

Bende Rüya Çok Sende Tabir Boldur Aslanım

Vakit Kendini Öldürürken Sevdiklerim Yok Olmuş

Dili olsada konuşsa o
günü bilir şu kaldırım bir faninin lafıyla kalbe düştü yıldırım,çok ağladım,tuz gölü oldu suratım,sen
canavarım,hoş bir söze hasret kaldım,her sözün bir yaptırım.

Gökyüzünden baktığımda insan karınca görünür yerden yükselince cüssen giderek küçülür

Comments :

0 yorum to “Sagopa Kajmer Sözleri, Sagopa Kajmer Nickleri, Sagopa Kajmer Msn”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler