Sevda Sözleri, Sevda Nickleri, Sevda Msn Nickleri

beNi baKmaK iLe anLayamazSIn ya DokuN yaDa koNuş ¿?

SenSizLiğin daLgaSına inaT 1 DamLa gözyAşı dökmediM

seN ¿? kuRamaDıgıM düşLeRin ÇizDiĞi reSİm

Herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunuda öğren sevdiğin kadar sevilirsin.

Eline almış bir çiçek sevecek sevmeyecek ah koca sersem çiçek bunu nerden bilecek.

hєpiмiz aγηıγкєη вєη FaякLıγdıм....!!!!$!мdi hєякєz Faяк pє$iηdє...!!!вєη aγηıγıм..!!вuda вєηiм Faякıм.!

Sen beni yıkamazsın;sebebim olamazsın;herşeyini kaybetmiş; GARİP BİR ZAVALLISIN:))))

Ne RaP çİ nE rOcK Çı öLüMüNe DaMaRcI

' <<<>>>hayati iki ucundan tutuyoruz tıpkı lades gibi(bu bir lades sen kazanamazsın cünkü hep ''AKLIMADSIN'')

hayatta keşkeler olmasaydı keşke...:(:(

HaYt bOş bİR DeFtEr BiZdE o deFtErİn yPrKLrIyıZZ

Masmavi gökyüzündeki bembeyaz buLutLar kadar güzeLsin...

Sen gittin umutLar terketti beni.. Geri dön, kıyma umutLarıma!

En umutsuz, en biçare anımDa buLdun beni, sen tuttun eLimden.. Şimdi gitme, gitme ne oLur!

uykuSuz geceLer soruN değiL de, sensizLik yakıyoR gözLerimi, sensiz ağLamayı öğrenDim, denizLer büyüttüm sana gözyaşLarımLa..

aLdırma geçer dediLer, aLdırmadaN yapamaDım, 1 an biLe unutamaDım arkaNı dönüp gidişini..

yaLan aşkLarLa doLuydu sokakLar! Ben sana inanDım sen yaLan oLmamaLıydın..

gidiŞin biLe başkayDı!

Comments :

0 yorum to “Sevda Sözleri, Sevda Nickleri, Sevda Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler