Hüzünlü Sözler, Hüzünlü Nickleri, Hüzünlü Msn Nickleri

tanrı neden 1 kalp verdi??
tanrı neden herkese..
iki kol
iki el
iki ayak
iki göz
verdide neden bir kalp verdi?
çünkü herkezin iki kjalbi var fakat 1 tanesi bir başkasında ve bizde onu bulalım diye 1 kalp verdii

herkeS anladı ne yazık ki! anlatamıyoRum derdimi yaR'e!

özLediğim sen misin yokSa her güLüşünde içimden kopaN 1ooo parça mı ?

∂υ∂αğıη∂α ѕıя кαℓαмαм…уüяєğιη∂є уєя вυℓαмαм…gι∂ιуσяυм αятıк кαℓαмαм… (devil_girl)

||..qüCün Yetmez ıSınmaya.. hapsoLunca yaLnızLıqa..|| (peSSimiStyLe)

ne mümküN dengede durmak ? Fırtınada bir uçuRumdayım..

Aşk, seven için ızdırap,sevilen için gururdur.Karşılıklı sevenler için SAADET, sevipte sevilmeyenler içinse; Ö L Ü M D Ü R ... (devil_girl)

кэиδίиί вί в*κ ѕаиаиlaя,ѕаиδııиıѕ gвίѕίиίѕ...

başkaSını yerine koyabiLseydim hergün öLürcesine ağLar mıydım yaR ?


Eğer birgün aşkım ölse bile, onu yine de doğduğu yer olan KALBİME gömeceğim..

Tüm limanlara uğra! Ancak asla demir atma..

Ben seni kalbimin en güzel yerinde ağırlarken, sen beni yalnızlıkla terbiye ettin!

Arkana bakmadan gidişini bile özledim..

Aldanmışım meğer duyduğum tüm masallara..

Sahte gülücükler dağıtmayı bıraktım artık.. Olmadığım gibi görünmek bana göre değilmiş meğer..

Dönüşü olmayan yoldayım.. Yakıyorum gönlümün tüm gemilerini teker teker..

Herşeyin bir sonu var.. Ayrılıkların da sonu olduğu gibi..

koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.

HayaL kurmak ßedawa .. Pki ya qRÇekLeŞtRmek ??

BaNa Laf SoqMa terS tePqi yaBıB SaNa GirMesn SonRa

ardıma κüfürü βasaβiLrsήizfrLama özέήti diέβLrsήs geLή sıκıOsa yüzümέ sölέmέi βecreβilrsέήz βέcέrή

Hayatm ŞebeqLik YapmaNa Hiç qeRek yHoq TipiN ztn Müsait

Téniné ∂oкυnαn éLLéя∂éN ßiя KσLéкSiу0η уαPмιşSιn !..

qRaL oLdUğuNu saNaNLaR... saDece qüLmeMe yaRdımcı oLaN soyTaRıLaRsıNızZz

aZraiLin oLSun saLLanDıqın saLınCaq - senİn o p*ÇçÇÇ ruHunu öLüm temizLéR anCaq.

Comments :

0 yorum to “Hüzünlü Sözler, Hüzünlü Nickleri, Hüzünlü Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler