En Damar Sözler, En Damar Nickler, En Damar Msn Nickleri

.. biss yüzsüs p**Lér qibi hér qüséLé asıKK oLmayıss ama oLdukmuda asLa unutmayıss ..

Damar nickler , en damardan nickler

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

bi baktım uzaklardayım_duygusal tuzaklardayım_her sokak bit yol ayrımı_anlatamam ki ben kaygımı...

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..

вєη ѕαηα нαℓα αşığıм..ιşтє тαм вυя∂α кαяşıη∂αуıм.уα şм∂ι тυт єℓιм∂єη.уα∂α вιя∂αнα ѕöz єтмє özℓємєктєη

ѕєηι уιηє ѕєνємєм вυηα ∂αуαηαмαм ѕαηα кöℓє σℓѕαм уιηє уαяαηαмαм вιяαz υzαк σℓαℓıм вєℓкι∂є уαяαя göя вαк σ zмη км кιмι αяαя

ραтαкℓα яυнυмυη кαяαмѕαя çσ¢υкℓαяıηı..αℓ єℓℓєяιη∂єη şєкєяℓι єℓмαℓαяıηı

нαуαтı ∂ιğєяℓєяιη∂єη кσρуα çєкєяєк уαşαмαк вυ∂αℓα¢α...

ƒυηкуι ѕαтαякη υтαηмıуσ|¢єzαуı göяѕє ∂ιzℓєяι тιтяєя|αувєηι göяѕє αℓтıηα уρя|ѕαgσραуα ∂ιккαт αηηєη ѕєηι ∂σя∂υηα ριşмαη σℓмѕη

Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın.!

*Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.


*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim.!


*Ağlamak çocuklara affetmek Allah'a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem.


*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum "SENİ SEVİYORUM"


*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!



*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun.!


*Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!


*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez.!


*Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin.!


*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sana..

Comments :

0 yorum to “En Damar Sözler, En Damar Nickler, En Damar Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler