Endişeli Sözler, Endişeli Nickler, Endişeli Msn Nickleri

Eller bana kalpsizsin diyor, doğru çünkü kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar.

Sen desem seni bilir misin, sen diye bir desen çizebilir misin? Bir mesken bulamadım kendime. Büyük aşklar vardır hani bilir misin?

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çiziyorum. Seni ne kadarmı özledim? Artık kalbimde bir gökyüzüm var. Çünkü seni seviyorum.

Yıllardır sevgimin öyle çok muhafızı ve düşmanı oldu ki inan bana seninle onları aştı. Ve inanki seni seviyor olmak bile büyük nimet benim için.

Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler, insanlar onu hayatları boyunca ya birkez yada hıç görmezler. Ben gördüm. O da sensin birtanem...

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya Bitanem dünyada kimse böyle sevemez.
Endişeli nickler , msn nickleri
En güzel deniz gidilmemiş olandır, en güzel çocuk daha büyümedi, en güzel günlerim seninledir ve sana söylemek istediğim en güzel söz daha söylenmemiş olandır. Seni seviyorum.

Beni sana kavuşturacak tek şeyin ölüm olduğunu bilseydim, Azrailin gelmesini beklemezdim. Bugünü yaşıyorsam eğer, gelecek güzel günlerin seni getireceğine inandığım içindir.

Ben sende imkansızlıklarını sevdim. Fakat asla umutsuzluklarını değil. Birgün biri çıkıpta bir çırpıda güneşe adını buzla yazarsa bil ki o seni benden daha çok seviyordur.

Sana en muhtaç olduğum şu anda gel! Yaşamak olsanda gel ölüm olsanda gel!

Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler.

Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçiyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açiyorsun. Korkuyorum sevgilim çünkü beni sevdiğini söylüyorsun.

Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. sana kalbimi vereceğim, sev ama incitme!

Maviler giyer bulut ölürüm, yeşiller giyer bahar olurum bakarşın birgün beyazlar giyer senin olurum.

Bir sen varsın dünyamda beni anlayan birde sevmek var içimde sıcaklığınla yanan.
Endişeli nickler , msn nickleri
Sev! Öyle sev ki kalmasın bir damla gurur gururun başladığı yerde sevgi ızdırap olur.

Sevilmeye layık olan ancak sevmesini bilendir.

Üzüntülerin kumsaldaki ayak izleri kadar hafif sevinçlerin okyanuslar kadar derin olsun.

Hep beni kimse sevmiyor ki derdin. Usulcacık sokulup yüreğine "ben" demek isterdim.

Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun bugün bana esersin yarın ellere.

Hep kalanlara gidenleri kattım. Birgün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.

Önceleri hasreti hıç tatmadım yarımdan hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım. Zor geldi ayrılık alışamadım.

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış kahkaha bir maske derler bilir misin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin döğruysa neden geri dönmedin.

Comments :

0 yorum to “Endişeli Sözler, Endişeli Nickler, Endişeli Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler