En Süper Sözler, En Süper Nickler, En Süper Msn Nickleri

Bazı horoz güneşin kendi ötüşleriyle doğduğunu sanarlar..

2 yüzlülük moda olmuş.. Hangi yüzüne tüküreyim sen söyle!

Senden farklı tenler.. Ne kadar da [SEN]'ler..


Susuyorsun.. Ve ben biliyorum.. Fazla geldi sana sevgim..

Sabaha çıkmayan bir yolmuş yürüdüğümüz.. Öyle delicesine yürümüşüz ki bittiğinde biz de kaybolmuşuz, hayallerin peşinde..

Takıl bana hayatın renklensin.. Fazla takılma, gökkuşağına dönersin..

Dünyada çok az gerçeklik kaldı.. Şahsen ben sadece "BİRİ"nden eminim..

İçimde kalan tüm "SEN"leri bir bir yolcu ettim bile..

Herkes anladı Ne yazık ki anlatamıyorum derdimi yare
Kalbim ellerden düştü Oldu ciğerde pare pare Sago&Kolera

Küçükle Küçük Olurum,Büyükle Büyük!İnsana Zaten İnsanım..Ama Üzgünüm Havlayan Köpeğe,Köpek Olup Havlamam!!!!

YaNlIzLıĞıM YAnnLıZ OlDuĞuMdAn Deİl YaNlIzLıĞıMı SöYlEcEk KiMsE oLmAdIğInDaN yNlIzIm Ben ...

bİRaZ TuZlU bİrAz AğIr?
YoKsA bEn AğLyINcA sEn mİ kOkUyOrDuN ? bEn KoKuNu ÖzLeDiM bU yÜzDeN hEp AğLIyOrUM...

bazı insanlar koca evreni bilirler de kendilkerini bilemezler

hiç bir ordu zamanı gelmiş düşünceye karşı koyamaz

eğer güneşe akıllıca bakmazsan karanlık içinde kalırsın

gün daha ayrılmamış geceden, hüzün daha kopmamış acıdan ve ben yine ağlıyorum

Comments :

0 yorum to “En Süper Sözler, En Süper Nickler, En Süper Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler