Şekilli Aşk Sözleri, Şekilli Aşk Nickleri, Şekilli Msn Nickleri

вєηιм ιçιη ѕєηι göямєк ѕυуα вєηzєя ѕєηιηℓє уαşαмαк ιѕє ηєƒєѕє, ѕυѕυz üç güη уαşαуαвιℓιяιм αмα ηєƒєѕ αℓмα∂αη αѕℓα

acaba aşklarıda devralır mı kalp nakli yaptıranlar???

’ Kác öLüm wársá qözéé áLdm háyáTımıı cöPé áTtm Tüm RüyáLar Káßus Y!né Korkuy0ruMmM..!

qécici asma ßéni, kaLıcı öLdür... ßoynumun izi kaLsın yüréqinin ipindé...

ßénChokAyrıLıkYa$adımOYüzdénHér$éyißiti$ikYazdım!!

HéR sözümz dudakLarda qüLü$ oLdu..
Dönmék ihtimaLi yok artık o qüLü$Lér dü$ oLdu...!!

| Hayat Budur Umutlar Cok. Ne Şüphe Duy Nede Kork. Teslim Olmakta Yok |

>>>DoĞu$Tan ÇareSi OLmayan 1 HaSTaLIgim VaR HeR GöRDüĞüMü İNSAN zanNediiOrm

Hangi zaMana sakLanıyordu dengeSini çokTan yitirMiş yaLnızLıkLarım????

>>>Ne uNutacak kdR nefRet ettim..!!
Ne hatıRLıcak kdR çoq sevdim...

kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...

вєиδєи σ қαδαя ИЄŦЯЄΤ єδічσяѕυи нαα ?! сσқтα υмяυмδα чααн тzz..

€N BÜYÜK HATAM S€N! $€VM€K D€!!L $€N!N ߀N! $€VM€N! ߀KL€M€KT!..!!

ßiz Ne yaLaNıZ Ne De DoLaNıZ ! Ne KraLiz Ne De SoyTaRı ! ALıN Şan ŞöhreT SiziN oLSuN ! ßiz SaDece FaLaN FiLaNıZ


Dayanamıyorum! ßu acıyı kaLdıramıyorum.. arTık durduramıyorum qözya$Larımı susturamıyorum kaLßimi

ραραтчα ƒαLιиδα ѕєvічσя сіқті ..δσġяυ..вєиі δєчіL вαşқαѕіиі .. =

gÖtÜrÜn bEnİ yAğMuRa HaPsEdDiN…kElEpÇeLeYiN ElLeRiMi GöZ yAşLaRıMLa

sεиι sεvdιм dιчε ριsмαи dεчιLιм sεvqιsιzlιqιиε чαиdι чüяεqιм..

ßnn Hep mesquLüm Nedense...doLuyum heR Nedense...ßnn ßnii ßende Kaybettim...NoLuR ßuLan ßi habeR veRse..

Comments :

0 yorum to “Şekilli Aşk Sözleri, Şekilli Aşk Nickleri, Şekilli Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler