Güzel Cep Telefonu Mesajları, Güzel Hazır Mesajlar

gece 1 civari tanimadiginiz bi numaradan gelen mesaj:
"e hadi cevap yazicaksan yaz artik zibarip yaticam"

- shubuo din paketine hemen üye olun namaz, sahur,iftar saatleri cebinize gelsin. üstelik kurban bayramı nedeniyle shubuo işlemeli seccadenizde bizden.

scacssbm (Açıklaması: seni cok ama cok seviyorum sen benim meleğimsin)

- abi bana hede hödönün cep nosunu yollasana
- 05325716215518263101651631728351965109762019620761 20761050176541*
- allah belanı versin..

ey fani, yaparsan bu dünyada yılbaşını baş tacı, mazallah öbür dünyada ..üne girer süslediğin çam ağacı ! iyi seneler dilerim, köyün imamı ..

akşamın en salak saatleri..uyuz biçimde salonda otulurmakta..derken telefonun çığlığı*.gelen mesaj okunur.
-benim olacaksın ulan!
gelen mesaja derhal ''kimsin...ulan'' diye yanıt verilir.el cevap:
-kusura bakmayın sizi ceren sandım

doğum günün kutlu olsun inşallah.

- dı dıdı dıdıt dıdı dıdı dıdı dıdıttı dıdı diye bir şarkı vardı ben hatırlayamadım, sen hatırladın mı?

mubarek regaib kandilinizi tevhid-i imaniye ve uhuvveti islama ittifaken tevazu ve tebrik eder, alem-i islama malik-i ebediden saadet niyaz ederim

arkadaş klışe kandil mesajlarından sıkılmış olacak ki şöyle birşey yollamıştı gecenin birvakti: minareden atlarım , kandilini kutlarım..
ben de uyku sersemliğini atınca cevap yollamıştım: e5te 180le patlarım, ben de senin kandilini kutlarım (buneya??)

en hakikatlisi sadık yarim shubuodan gelmiş şu mesajdır:
thy uçağı kuşlara çarptı.istanbula gitmek için gaziantepten havalanan yolcu uçağı, kuş sürüsüne çarpınca geri döndü. uçakta küçük çaplı hasar meydana geldi.

bi arkadaşımın başına gelmiştir. eleman kız arkadasının evinde telefonunu unutmuştur. ertesi gün telefonunu aldığında telefonda şöyle bir mesaj bulunmaktadır."hayatım telefonunu bizim evde unutmuşsun"

arkadaş:
"yaşıyor musun nerelerdesin? hakanlar size geldi mi? x'e gidecek misiniz? sınavlar açıklanmış haberin var mı? ben geçmiş miyim? haftaya gelecek misiniz okula?"
cevap:
"evet,evet,hayır,evet,hayır,hayır"

hoşlandığınız ama öpemediğiniz biri mi var?
adını yaz bir boşluk bırak 2225e gönder
biz öpelim
gülme
seni de öperim
öpcell..

abi beni bu numaradan arar mısın acilen ? 05xx xxx xx xx...
adamın yazdığı numara benim numaramdır... Öldü gülmekten

Comments :

0 yorum to “Güzel Cep Telefonu Mesajları, Güzel Hazır Mesajlar”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler