Melankolik Sözler, Melankolik Nickler, Melankolik Msn Nickleri

CesaRéTim yoK Görmye snSiz periŞan haLLérimi..

Sni unTmaya çoK isTéKliyDim..BeCéRemeDim.!! =(

ÜzqNüm bu bénm..bNi böyLé sVer miSn.??

^^ BasiT bi CümLédn ibaRetim..

Aşk iÇin öLmeli aşk o Zman aşK.

TeleFonm çaLr seS geLmz..hepmi yanLş numarayım.??

DumansıZ sigaraNın köpksüZ biranın snsiZ şu hayaTın Taaaa ...

kmSé anlamaz bLiyoRum..Canmı yaKsDa hayT qLiyoRum..

Sen gerÇkleri unuTaLı ço0K oLmş..kayboLdun

Kndi kçük kRaLLıqmDa muTluym yaLnzlıqmDa..

HéDefime uLaşmak zor qBi..ama bn kmSei takMam kié.!!

Yalnz kalsmDa bn.. bLirim alşr inSan zamnLa!!

Dünyayı yağLamak Lazm pasLnDı dzqüN dönmüYor.

Canımı yaKsDa hayT ..BüyüYorum =(

kmseDen koRkmam bLirim koCaman bi yalanm asLnDa..

ManzrYa daLdm ses çKarma..GerÇk can sıkaR sn uyaNdrma!!

Tut eLimi uNtrsun bLki..GeL öp bni seveRsiN bLki..

aşK böyLedr hep biTer..sn sVersin aDam qiDéR!!



Durmak yok yoLa deVm xD



Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum…

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever…


Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var


Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.


Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”


Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!

Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kadar sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!


insanlara üçüncü bir şans verme, bırak ikide kalsınlar..

Artık susuyorum… SözLérim ßitti..ßu kéz qidiyorum.. sahidén ßitti…

sana ben kendimi ödünç vermedim ki..

SayıLı Arkada$Larım Var.! Ama ßana YétérLér Dü$manım Até$sé DostLarım Até$tén BétérL€R...!

Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu yüsDén hiÇ kimSéyi aramıoRum x)

Ya Céhénnémin Ucundayım Yada Cénnétin Néréyé Gidécéqimi Bende Bilmiyorum ....

deqer wrmk matmatike ozqu bşidir..aska deüL..!

Hayatının résmini yap dédi ßana ßiri. Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.

SoNuMuz MoRg Aç Bir TuBoRg,,NeFes ALmA eFeS aL,,2 GüN Önceydi Arİfe Haydi ŞiMdii ŞeReFe!!

Ben sünnete karsiyim. Gençlerin önünü kesmeyelim..
öNéMLySé déiL , öNéMLiySéN yaS !

ChoK Ka$aRsın , aZz ya$arSın...!

Hayat ßu SévqiLim !! ÇoKtaN séçméLi...Sénin aŞkınsa ßi döNém ödévi..!

Sén İnsansan o İnsansa ßén dé Sansam N oLur kié..?

İNsaN OğLu biR TuhaftıR HéR Sözü kaLdıRmaz Lan déRsin ZoRuNa gidéR sİKtir edeRsiN HOşUNa

qérçéqim warqén sahTémi qimsé önémsémés

<<|- usLanmaZ bu kaLp ! .. Kücüq biR aN icin ! {{ Bana Sewmei öqReT ! }}

Kac déFa attırdınky kaLßimi 1déFada durdurasın

h£r$£y Yapßoz HaYaTım doLan GecMi$im yoq GeLeCegim YaLan a$ıGım SaNa 250 gRaM

Canımm Çekmiyor artık o eski suçLarı . . . !!! UnUttUmmM SozCUgu cIqmAdı agZIMdan HALA Coq SEfiOrM!!!!

ßeN SEn DeİlM 2 GUnde UnutAMıorM !!!

hücRéLérimin hér ßiriyDi kansérin yémi !!


I waNNa FucK yoUu.

waRLıqım Hi$$éDiLmémi$Ti.aMa yoqLuqum q0yMu$Tu ..0nLaRa..

yüCéé quLiNaaa x) JohKéR x)

' pLayqiRL '

$u$ ßéni DinLe.$oRuLaRıMa Cvp VéR. | Hic AKLına qeLDm mi.| Dü$LéRini $ü$LeDim mi.|

öLüм SєИdєИ MєЯђaмєtLi BiИ KєЯє öLdüЯмüyoЯ ki...

Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,)
Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм.
DüNya ßiR fiLm açıLıR peRdeN mutLu s0Nda y0k kaçaR hep seNden..NefRet edeRsin seyiRciLeRden..sahNesi geRçek tek 0yun öLümdüR..

#No Panic.No Heycan.ßen q*yuCam.Sen Susucan xD

KuLum qi Yaradana Affet..ßana Böre deiL ihanet !!

Yaşadığım tüm aşklarım bir vampir gibi kanımı emmeye devam ediyor.....

_80 уıℓ∂α вι gєℓιяιм_

нєρ ιçιм∂є şιяιη υуѕαℓ кüçü¢üк вι кız ναя∂ı ∂ışıм∂αкι нıяçıηℓığıη νє кαтıℓığıη αкѕιηє...!!

“Sadakât” mıydı zamana yenilen...Yoksa ”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen..

Kaç Bahar Kaldıysa Ömrümde Benim O Kadar Umudum Var...

Umudum yok qeLeceqimden ama pi$man deqiLim qeçmi$imden..

ya ceSaret Et Atıℓ kar$ıma ; ya Da Oℓacakℓarı dü$üи devAм Et yOℓuиa . . . ßiz KıѕкαηıLмαкLα öνüηüяüz ѕєηDє кıѕкαηмαкLα ανυηυяѕυη!..

'Zorsam' koLayı ...'Soquksam' sıcAKı... 'HavaLıysam' sönüqü...'Ciddiysem' cıvıqı...'AsiLsem' bAsiti... vAr !!!

кєη∂ιмє özєℓιм ѕıкıуѕα уαкαℓα..!

The Happy End

Sεи ßεиiм Nεfεsiм!
HαчαLiмdεki Tεk Rεsiм!.. <3

Varlığında yokluğunda bir savaş aslında…

Yüreğinde “ bir cümlelik yerim “ var mı ?

SeN qittiqiNden beriDir portre fotoqRafıM yoqk ßeNim..

Umursamazlıqımın Son Safhasındayım

Benim gözyaşlarım ikimiz adına...
xXx A thousand more regrets unravelın xXx
( binlerce pişmanlık dökülüyor ortaya )

xXx just look ınto my eyes xXx
( gözlerime bak sadece )

. .kâvruLmu$ ruH sâtıcıSı. . .

Kaç Kişiye Nasip oLur dostLuğuN
ßen Seni Tanıyan En ŞansLı kuLum..

Tamam Tamam sustum .. ! Acımasız Acınızı aLdım !

ßis éski sévqiLiYis...héя an ßaяısaBiLiяis...«'3

ßni yanında arıy0san Önce iÇnde ßuLacaksıN..

^^^kırıldııım kadr kırdııımmı acaba seni??^^^

söyLediqinz sözLeR warYha ......çoqda uMrumDa..

di*Ly qeÇmişdn teq yaRamsn shN.
Inanma ben sendeyim hiç sebepsiz
Unuttuğum yalan..

ü$üy0ruM...ÖdünÇ veR eLLErini..<3<3

SenSenSenSenSeSenSenBeNSenSenSenSenSenSenSenSen

zihniмn ichndє dolaşıvєяiyoя göяntülєrя
sözLєri oLмyan bir şaякıa вenziyoя tıpкı.

нєв вι уαηıм єqѕιq.... ♥ ♥ ♥

|...çiLзикLi çiкLзŧ...|

Off..inan nefessiz kaLdm aşkımın içinde...
İçimden çekip aLdığın çocuk nerde ??

Gidén Gidér ÖsLemem HuYum ßöLe GisLemm ßen ßir FiLmi 2 Kéré İsLemem!!

giidiişii üzüLeмeуeceк кαdαя nαѕιя тυттυ уüяegiiм..!



[» SeninLe ben bu öyKünün kaybeDen iKi kahRamanıyız «]

Oyun bozan bir hayLazdım . .
Biliyorum ama . .
Oynamadığımız bütün oyunLarı Kıskanıyorum şimdi..

düsLeriimiiniin katiiLii oLup canımı acıtıyorsun..

hem ömürde hem öLümde ben " Senii Seviiyorumm ".

Kimin elindesin, unutuldun mu sende sinsice?
Çözüm sende canım, zor mu geldi bu sonsuz bilmece?

SakıN biŞe söyLme..!ßeNi teseLLi ediCek sözLer araMa..ßuLaMAZsıN..
*_qruP ßöqrtLenLi_*

qiDerseN biqüN ßiRi üzüLür ç0k *(
İ$te qöRdük Seni Dünya…!Ne qeRçeksiN ne de rüYa.. x$

aNaM aNammm a$ık mı oLdum Ne xD

Artık düNyamda deiLsn…UmruMda hiiiiÇ deiLsin .XD

ßeNdeki a$kLar pc KapanıNca ßiTer.. xD

ß^^^^^^^^^^^^ yiNe kaRa oDaLardayıM…

~~ PicKpocKéT .

1 taNé sUssaNaaa !!

YaLwaRırım Beni BuL KenDine HapSet!

Peяi MasaLLaıяnda Biттi Hayaт ! ..

Yhaa kendnee qeL yha bize qideLm asjasgag xDxDxDßenimmmSinnn Kader ßasKaysa SiLinnnSinnn . . . x(

SewDikÇe qünahKaR oLDum...

CeHennemDen qeLDim CenneTe qiDiCem...

I'm tHe besT aLayıNa resT..!!

ölüme "BEŞ" kala sana yazdım bu sözleri sakın ağlama "RUHUM" artık yanında...

KanatSız MeLeK ; KuyRukSuz $eytaN ...

SeNiN HaVaN BeNiM ÇakMaGıMıN GaZıNı DoLDuRMaZ

>>>Tıklım tıklım yalnızlık<<<

Comments :

0 yorum to “Melankolik Sözler, Melankolik Nickler, Melankolik Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler