Hit Sözler, Hit Nickler, Hit Msn Nickleri

Aşk bu acıtır , seven katLanır eLbet , Sen bu acıya da acı diyorsan sevme be Juliet

ßen öLe ßi yaRGıç aRıoRmqi sefkLmm seNi ßana öMürßoyuu MaHkum eTsnnn>>

Ölümler çıplak gelir geceyi indirir yavaşca gözlerine benden geçmek kolay değil feryat eder ateş sözlerime


kim bırakıp gider derin yara çizer qaLbine , söyLe kim gider senin gibi ba$ı bo$ çaresizce...

deLiyim diy0rumDa iNanmıy0r kiMse deLi oLmasam sewermiYim deLice weriRmiyim caNımı öLümüNe sewinCe böyLe tanımLanır deLi işTe

TadiLatta kaLbimin bo$ beyaz sarayLari katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..

Bak herşeyimi bırakıp sana qeLdim , Yar ben seni rüyamda biLe sevdim

BeLqİ YaŞaMAq hArAmDıR bAnA YiNe dE ÇıRMıNcAm yAşAmAq uĞrUnA...

eğer birgün dönersen geri gönül kapım açık ama nah girersin içeri

eger ki kalbimi yonete bilseydim once seni içeri almazdım cunku sonra kovmak cok zor olyo

Aşk, seven için ızdırap,sevilen için gururdur.Karşılıklı sevenler için SAADET, sevipte sevilmeyenler içinse Ö L Ü M D Ü R

Comments :

0 yorum to “Hit Sözler, Hit Nickler, Hit Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler