Sevgi Sözleri, Sevgi Nickleri, Sevgi Msn Nickleri

Belki dalları kurumuş ağacım sensiz susuz açım belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...

bağırmadan seslenmesi biliyorsa bu yürek görmeden sevmesinide bilir...ama senleyken atan şu yüreğim sensiz yine atar mı bee......

bırak sevme terk edeceksen, bana hayat verme öldüreceksen, sevgilim deme el gibi göreceksen, silme gözyaşlarımı ağlatacaksan, sevme beni başkasını seveceksen....


En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.

böyLe aşkın Gözyaşı deniz oLur dünyaya..ben bi ömür harcamışım bu paramparca sevdaya..

gözyaşına dök yağmuru düş uçacak bahara doğru yollara açılıp konuşacak mutlu edeceğim yokluğunu

Sevdiğinin Göz Yasları Sahile Vurdugu Zaman Sahilin Atacagı İmza''SENİ SEVİYORUM''Olucak Bitanem

Sânâ ßêdduâLar ßîLê Çok $êytânâ SâttÎm Sênî Ondân ßâşkâ KîmSên Yok...! Artîk Oynâmânâ Gêrêk Yok Çûnkû; Gêri Dônûş YoLûn Yok...!

Ölümler çıplak gelir geceyi indirir yavaşca gözlerine benden geçmek kolay değil feryat eder ateş sözlerime

deLiyim diy0rumDa iNanmıy0r kiMse deLi oLmasam sewermiYim deLice weriRmiyim caNımı öLümüNe sewinCe böyLe tanımLanır deLi işTe

Tam Sarildim Sen Darildin! Cok Nazlanma Yar Usandim! Sen 1 Adim ben 1 Adim! Ortada 1 Yerde Bulusalim

TadiLatta kaLbimin bo$ beyaz sarayLari katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..

sOndu// dünyamda Séndén kaLan hiçbi$éyé yéR yoq Artıq ..! ho$çaqal alı$qanlığım ** Seni bıraqtıM

ßen öLe ßi yaRGıç aRıoRmqi sefkLmm seNi ßana öMürßoyuu MaHkum eTsnnn>>

Ne ypsM oLmuyor anLsana ßu kaLp sNN içiN çaRpıyoRRrr...

Aşk oLunCa konu..geLmiyo sohBetin sOnu.

héR$ey yaLan oLmuş ßu diyaRda - ne saNa ne ßana yer vaR ßu oYunda.

Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır ... Zaman İnsanLarı DeğiL ArmutLarı Olgunlastırır...

Harcadınız Beni Artıq yeterHer yeni Sevgili Daha da BeterTeker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

Baharla Hazan Birleşemez Ortada Yaz Var..Sen BaharınLa ÇiçeklenBen Hazanımla Solayım Sevgili YaR…

kim bırakıp gider derin yara çizer qaLbine , söyLe kim gider senin gibi ba$ı bo$ çaresizce...

ѕση вυ кαℓρ кυятυℓυşυη уσк , кıямα вєηι ѕözℓєяιη кσя , уαяιм ∂ємє ησℓυя , üzüℓüуσяυм нєм ∂є çσк мυ çσк

уαℓαη∂αη ∂α σℓѕα ηє güzєℓ güℓ∂üη σ αкşαм вαηα

вєη ѕєηι öуℓєѕιηє ѕєνмιşιм кι ℓєуℓα^уℓα мє¢ηυη şαşıямış , ѕєη вєηι öуℓє ѕєν кι , αşк αşк σℓмαктαη υѕαηѕıη

şιм∂ι ѕöуℓє нα∂ι вєηι ѕєν∂ιğιηι нαукıя нα∂ι , ѕαηα şιм∂ι zσя мυ gєℓ∂ι , zσя ∂єğιℓ уαℓαη∂αη ιкι кєℓιмє ѕєνgιℓι

ѕєνємєzѕιη кαℓρ уσк ѕєη∂є, gι∂єяѕєη " gιтмє " ∂ємєѕєм ∂є , αякαηα вαкмα ιçιмι уαкмα ησℓυя, ¢αηıм α¢ıуσя вαяι ^^ €ℓνє∂α ^^ ∂ємє

ѕєνιуσяυм αηℓα вєηι, єℓιм∂є ∂єğιℓ ιçιм∂є вιя ѕσηѕυz ѕєνgι, αğℓıуσяυм уαтαğıм∂α, ѕєη уσкѕυη, вυgüη ∂є вιттι

αн ѕєνgιℓι ѕєη ναяѕıη уα уαşαмαк öуℓє güzєℓ кι ѕєνιуσяυм ѕєνιуσяυм αηℓα вєηι

ѕöуℓє∂ιğιм ѕözℓєя çσк α¢ı,вιℓιуσяυм уαкıуσяυм ¢αηıηı, нєм кıуαмıуσяυм нєм ∂є αğℓαтıуσяυм, ∂ιηмιуσя ιçιм∂єкι ѕαη¢ı

ѕєη σ уσℓℓαя∂α gι∂єякєη вιℓє, вι кєяє вιℓє вєηι ∂üşüηмємιşѕιη∂ιя ѕєη gєяçєктєη ѕєνєвιℓє¢єк ιηѕαη мıу∂ıη , ƒαякıη∂α ∂єğιℓιм вєηι нιç ѕєνмємιşѕιη∂ιя

уαя вυ кα∂αя öηємѕιz, ∂єğєяѕιz, вυ кαℓρ ѕєηιη ιçιη уєтєяѕιz, υğяαşѕαу∂ıη αяαмαуı вєηι, кι ѕєη ηє вιℓιяѕιη özℓємι

αηℓα ιşтє ѕєνιуσяυм ѕєηι, вιя кєяє ∂υуαвιℓѕєм ѕєѕιηι, çσк мυ zσя, üşєηgєçѕιη тαвι, ηє кєη∂ιηι υмυяѕυуσяѕυη ηє ∂є вєηι

BeLqİ YaŞaMAq hArAmDıR bAnA YiNe dE ÇıRMıNcAm yAşAmAq uĞrUnA...

hAyAT dEğİL zOr oLaN bELki imKanSıZ AşKLar,DeĞer VerMiyORsA o SaNa AkMAZ gÖzÜndEN yAşLaR..

Comments :

0 yorum to “Sevgi Sözleri, Sevgi Nickleri, Sevgi Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler