İsyankar Msn Nickleri, İsyankar Nickler

HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?

qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss...

"YaşaM aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR."

Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi KayßettiM!!!!

küçükken marketten leblebi tozu alıyordum ve kamışla içimde çektiğimde boğulurdum.Şimdi ise acılardan boğuluyorum


çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa ...!!!



ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe..






Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha;Fakat anlılardan ASLA...!!!



AŞK..kaç yaşına gelirse gelsin..kiminbedenine uğradıysa..derin kesikler bırakıp..arka kapıdan sessizce çıkıp gidiyor..!





)§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..


“вö¢єк σℓмαуι кαвυℓℓєηєηℓєя, єzιℓιη¢є ѕιкαуєт єтмємєℓι∂ιяℓєя.”






SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ ÖLEMİYORUM



ZAmAn DuRDu,BuRAya GelEn BiR DAha GiTmEdi vE HiÇ GiDemEYeCek SenDE HoŞ GelDin


qönLümüN yıKınTıLarınDa caN çekişiyor umuTLarıM...



oYuNuN eN güSeL YeriNde ziL çaLıNca üzüLürdüK Ya öLeYiM..


Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git ,Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler,Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin ,



yok hükmünde olacaksın,yaşamamış sayılcaksın.hele hele aşkla beraber,hiç anılmayacaksın!!!



Şey.. Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda.


Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__'KE ŞKE'dir___İNSAN.....


CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı..?

*****SaHiPSiZ BaKıŞLaRıNıN SaHiBi oLMaK iSTeRDiM*****


HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! !


Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM! Gİtmem gerek bu şehirden... dayanamıyorum nefes alamıyorum ARTIKKKK..





Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM***

Comments :

0 yorum to “İsyankar Msn Nickleri, İsyankar Nickler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler