Serseri Nickler, Serseri Msn Nickleri, Serseri Sözleri

αşк ιçιη уαşα!! αмα αşк ιçιη öℓмє (ѕєηι ∂є υηυтα¢αğıм σ ѕαнтє ѕєνgιηι ∂є)

ιçιм∂є özℓємιм вιтмє∂єη ∂αнα göηℓüмü кє∂єяє вıяαкıρ gιттι ηє нσşçαкαℓ ∂є∂ι ηє∂є єℓνє∂α уαвαη¢ıℓαя gιвι вıяαкıρ gιттι..»

UNUTMA BAL YAPAN HER ARININ KUYRUGUNDA BIR IGNESI VARDIR

ҳҲҳҲҳUYuSuN BüYüSüN YüReGiM BoYuNDaN BüYüK SeVDi SeNİҳҲҳҲҳ


Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!


| Sevmeyi SenDen iyi Bilirim ama...BiR KalemDe De SiLeBiLiRim.. |


KaL Dedim Gittin .. Benim HikayemDin Bittin ..




Şey.. Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda



VaRıMı YoKTaN aLdIm ÇoKTaN DaLdıM DeRiN uYKuMa VarDıM...




..>>> SiZ bEnIm HaVaM dEgIl NeFeSiM bIlE OlAmAsInIz<<<...




Sana açıLan kaLbim istéRdi a$kı ve sévgiyi sén sevmediN oNu o gebeRdii ::..,

Comments :

0 yorum to “Serseri Nickler, Serseri Msn Nickleri, Serseri Sözleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler