Kamyon Arkası Yazıları, Minibüsçü Yazıları, Minibüs Yazıları

Sollama beni sollarım seni,hadi hayırlı yolculuklar abi
İster kıro de ister maganda;ama paranın allahı bende
Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama…
Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat?!
O gözlerin var ya! Benim olacaksın delikanlıca.
Önünü görmeden sollama evine acı haber yollama..
O gözlerin var ya! Benim olacaksın delikanlıca.
Gidişine kızlar, duruşuna yollar hasta…
Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım
Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama…
Dünya dikenli bir hayat sevenlerde mi kabahat?
Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım..
O gözlerin varya;benim olacaksın delikanlıca
Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.
Bir sabah uykusuna doyamadım bir de sana…
Hey!You didnt understand me i burned for it
Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı.
İnat etme gökyüzü benim kadar ağlayamazsın
Yaklaşma toz olursun geçme pişman olursun!
Rampaların ustasıyım,gözlerinin hastasıyım
Gidişine kızlar, duruşuna yollar hasta…
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.
İstedim vermediler; sen şöförsün dediler!
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun
Kurbanda kesilir koç,yollara yakışır doç
Sollama beni, sollarım seni! Hadi, hayırlı yolculuklar abi…
Kuzu kurdun, yol Ford´un…
Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.
Aşıksan vur saza… Şoförsen bas gaza!
Sevene can feda, sevmeyene elveda!
Acıların çocuğu
Kurtlar sofrası
Babam sağolsun
Memleket nire?
Sensiz olmuyor
Taksitle aldık
Son imparator
O şimdi asker
Ceylan gözlüm
Toz kaldırma!
Sen başkasın
Ölürüm sana
Narin yarim
Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat?
Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!
Alırsın Ford, olursun Lord!
İstedim vermediler; sen şoförsün dediler!
Rampanın atmacası!
Gaz, fren, şanzıman; halin duman!
Aşk çekenin, yol gidenin!
Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.
Uzaktan seveceğim, haberin olmayacak.
Sollama beni, mahcup ederim seni!
Bir sana,bir gece uykusuna hasretim
Sevene can feda, sevmeyene elveda!
Aşıksan vur saza,şöförsen bas gaza
Hatasız dost arama yalnız kalırsın
Gaz, fren, şanzıman; halim duman!
Sollama beni, mahçup ederim seni!
Tek rakibimiz, Türk Hava Yolları.
Sevene can feda,sevmeyene elveda!
Uzaktan severim ruhun bile duymaz
Çilemse çekerim,kaderimse gülerim
Sollama beni,mahçup ederim seni
Kamyoncu dediler kız vermediler
Sen hangi mevsimin yağmurusun?
Allahın verdiği gaza basılır
Kuzu kurdun, yol Ford’un…
Alırsın Ford, olursun Lord!
Alem bana,ben sana hastayım
Tedbir senin takdir allahın
Yollar doç’un bastır koçum
Kuzu kurdun yollar ford’un
Aşk çekenin, yol gidenin!
Tek rakibimiz, Türk (orijinalinde “Yeni Oblomovka” idi) Hava Yolları.
Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı.
Bir sabah uykusuna doyamadım bir de sana…
Dün gece görmüşler seni, dağıtmışsın şanzımanı freni

Comments :

0 yorum to “Kamyon Arkası Yazıları, Minibüsçü Yazıları, Minibüs Yazıları”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler