Karizma Sözler, Karizma Nickler, Karizma Msn Nickleri 2

ALısma ßana,Ne yapcaam ßeLLi oLmas, ßuqün vaRım,yaRın ßiRden yok oLuRum

beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır

ιçιм∂є özℓємιм вιтмє∂єη ∂αнα göηℓüмü кє∂єяє вıяαкıρ gιттι ηє нσşçαкαℓ ∂є∂ι ηє∂є єℓνє∂α уαвαη¢ıℓαя gιвι вıяαкıρ gιттι..»
gєℓмєуιη

KaL dedim gittin,benim hikayemdin bittin

αşк ιçιη уαşα!! αмα αşк ιçιη öℓмє (ѕєηι ∂є υηυтα¢αğıм σ ѕαнтє ѕєνgιηι ∂є)

HeRkEz AyAğInI DENk AlSın YoKsA KaYdIrMaSıNı BiLİRİMMMM

öLdürmék iÇn siLah, HanÇer Mi oLmaLı? SaçLar ßağ, qözLer siLah, qüLüşLer Kur$un oLamaz Mı ?

daha boyun bi karış beyfendi olmaya calış peşimde dolaşma otur dersine calış

ßir warMış ßir yoKmu$ die başLar bütÜn masaLLar,ßizim ki 0 mishaL

H£P!M!Z BATAKLIKTA YAŞIYORUZ AMA BAZILARIMIZ YILDIZLARA BAKIYOR

SiZ bEnIm HaVaM dEgIl NeFeSiM bIlE OlAmAsInIz

elalEMİN DERdi BEn OLMUşum demeKKİ ZAmaNINda iYi laF KOYmuŞUm

VaRıMı YoKTaN aLdIm ÇoKTaN DaLdıM DeRiN uYKuMa VarDıM

Beni Tanımıyorsunuz Ahkam Kesmeyin Arkanıza Gölge,İçinize Korku,Mezarınıza Konu Olurum

Sana açıLan kaLbim istéRdi a$kı ve sévgiyi sén sevmediN oNu o gebeRdii

Her Şey Üstüne Geliyorsa,Belki De Sen Ters Yönde Gidiyorsundur

Leş Kargalarını Seferber Gördüm,Kimini Yer Kimini Bakar Gördüm,Şerefsiz Ellerden Şerefsiz Dillerden Şerefe msn nickleri Kalkan Nice Kadehler Gördüm

UYuSuN BüYüSüN YüReGiM BoYuNDaN BüYüK SeVDi SeNİ

UNUTMA BAL YAPAN HER ARININ KUYRUGUNDA BIR IGNESI VARDIR

Şey.. Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda

Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT.

Sevmeyi SenDen iyi Bilirim ama…BiR KalemDe De SiLeBiLiRim..

!..BosWer KaLBim BosWer..! BirDaha BöyLesine sewiLeceKmiSin??BöyLesine DeLi,SacMaca,SebePsizCe.

v€fAsIzLaRa KalDıYsA ßu YüReK İ$i ZoR OlsA g€r€k

Comments :

0 yorum to “Karizma Sözler, Karizma Nickler, Karizma Msn Nickleri 2”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler