Komik Sözler, Komik Nickler, Komik Msn Nickleri

Bu sene öss sorularında 4 şık 1 de rüküş varmış.

sen qittin an hayat durdu kahvem içilmeden kaldı tv bile izleyemiyorm müzikte artık çalmıyor baktığım her yer karanlık anladım ki sensiz olmuyor gel artık elektrk xD {#emotions_dlg.cheesy}

dün gece aradım aradım bulamadım sensiz girdim yatağa neredeydin alçak pijama

Evlenip balayına gidecegime.Evlenmeyip alayına giderim


bir adam yolda yürürken bakakalmış neden ? çünkü önünde bakkal yazıyomuş

Dayım bize geldi. Hangi dayın? İsyanlar.dayım

Adım gibi bildiğim birşey daha varsa o da soyadımdır!

ölSem de gam yemem artık.. Yedim gaz yaptı :S

Sana Erol'ün selamı var.. Hangi erol? Profiterol..

Adamın biri varmış,biri varamamış xD

fener bahçelilerin en çok kullandıı cümle nedir
''bana türkiye kupasını anlatırmısın dede?''

aramızda ############# dikenli teller olsada sıra sıra MMMMMMM dağlar olsada uzuuunnn ========== yollar olsada seni asla unutmam ÇÜNKÜ; bana 1 ytl borcun var XD

Saçmalanmaz!!! SAÇ, taranır.


Zorla güzellik olmaz estetikle olurrr

aglamak derde deva olsaydı eczaneler sogan satardı

en güzele güzel demem kafam güzel olmayınca

Yalancinin mumu yatsiya kadar yanarmis, tüh ya evde yedek mum da kalmamis.

BU TÜP BEBEK HATALI HEP GAZ KAÇIRIYO

Beni bir sen anladın sende yanlış anladın...

Pamuk Die Prensesmi olur.. Prenses Dedigin Taş Gibi Olur...

Kızını dövmeyen torununu erken sever.

HeM iÇkİyE hEm SiGaRayA aYnI AnDa YeTiŞeMiyOr mUsUnUz??......>TÜTÜN KOLONYASI İÇİN

Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar Çünkü Orda Su daha Ucuz

cok yaratıcıyımdır acayip sorun yaratırım

çok tatlısın ama REJİMDEYİM

kendine iyi bak
baak baak baak!gider ayak emir de verirmiş!...

her yıl rakıya katılan su miktarı 160 milyon ton. gelin sek içelim kuraklığı önliyelim...

mangaldaki köftelerin cız etmez şu kalbim kadar... umutsuz aşığıııııınım beeeeen!

az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz

hayat üç buçukla dört arasındadır. ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın...

dünyada öyle adil bir düzen var ki; kimseyi atlamadan hepimizi tek tek düzüyor!

siyasi içerikli erotik karate filmi: "uzaylı lezbiyen vampirler"

bugün 23 nisan, oha falan oluyor insan

kıyamet gelse de kopsak.

senin sevginde yalanmış. bana yalanmamış lazım!

sıradanım, ama en ön sıradan!

gökte bir yıldız olsam ilk sana kayardım!

5 in the car, 15 at the house...

ali kırcanmıbelimi

demet A kalın B ince

la havle vela corvette

yarabbim daral has come to me

hayatında hiç oturum açmamış adam

sick thread

Comments :

0 yorum to “Komik Sözler, Komik Nickler, Komik Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler