Sevgi Dolu Sözler, Sevgi Dolu Nickler, Sevgi Dolu Msn Nickleri

Bir a$k masaLıydı, yaLanı çok qerçeği azdı, fazLa qöze battıAgliyor

SeveRek ayRıLanLaR yaşaRLaR pişmanLıqı ,ÇOok uZak şehirLerde Aynı çaRpaR iKi Yürek,Çok uzak bir şeHiRde bekLendiqini biLeRek...

Sensiz gecelerde gökyüzüne bir renk gerek * Ve renqini kaybetmiş yüreğe bir sen gerek


KertenkeLe Gibysin Sevdiim...En Kücük ZorLukta Herkesde Acı HatıraLar BırakaRak gidioSun...(:

Çekemezsen Gülün Nazını ,Ne Dikene Dokun Ne Gülü İncit...
anLam§ız coCukLarın cıqLıkLarı qßi.. xS

єη вüуüк σℓαуℓαя єη тαηтαηαℓı σℓαηℓαя ∂єğιℓ єη ѕєѕѕιz ѕααтℓєя∂ιя!!
Çimdik

...UnutabiLsek Bazen Hayatı,Nefes aLmasak Bi ann,En deRin duyguLarLa Sadece o Anı yaŞayabiLsek Bazen...

׺°”˜`”°º× ιηѕαη gєηçℓιgιη∂є ögяєηιя, уαѕℓαη∂ιgιη∂α αηℓαя ׺°”˜`”°º×

Aуηı ∂ιℓι кσηυşαηℓαя ∂єğιℓ, αуηı ∂υуgυуυ ραуℓαşαηℓαя αηℓαşαвιℓιя.

qözLerime uyku qiRmez oLdu özLedim seni tek keLimem buu*[nokta!]:

Zor birdaha dhad1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın

a qüvénmék bna düşéN kabLLéNmék zorda oLsa dnüp gtMéK...

1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın

“Seni Unutmak“ sadece lafta sadece dilde var…

вιя zαмαηℓαя ƒıятıηαℓαя єѕтιяιя∂ιм єѕкιѕι gιвι ∂єğιℓιм şιм∂ι ∂єğιşтιм...

уιηє ѕєηѕιz güηєş вαтıуσя..уιηє ѕєηѕιz αкşαм σℓυуσя..вєηι вєкℓιуσя кє∂єяℓєя..уιηє gє¢єм нüzüη кσкυуσя...

вєη, вαşтαη αşαğı вιя αğ.. ѕєη, тєρє∂єη тıяηαğα güηαн.. νє "αşк", уєя∂єη göğє вσş !!

Baharla Hazan Birleşemez Ortada Yaz Var..Sen BaharınLa Çiçeklen,Ben Hazanımla Solayım Sevgili YaR...

Anladım,ben her şeyi yoruyorum..Belki de Hep senden bekliyorum!Değişmedim sadece susuyorum,Mucizeler yaratan kahramanı özlüyorum!

"нιç уüzüη∂єη ∂αяıℓмαк, нєя güzєℓ şєує αℓıηмαк, вιтιк νє мυтѕυz αηıℓмαк" αℓıη уαzıм σℓ∂υ..

Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.

Ne zaman seni düsünsem yasamak güzel Bir bahar bahçesi olur güz bahçeleri En karanliklarda bile uzanir bir el Kendiliginden açar sabaha perdeleri

Sevgili dedigin demli bir cay gibi olmali Sekeri ne eksik nede fazla Icince insana bir tat birakmali bazen Aci bazen tatli Ama hep aranmali ihtiyac duyulmali.

Sayende Herseye AlıstımDamarımda Kansız Bedenimde Cansız Yaşamayı ÖğrendimAma Çaresizliğimi Asla Gizleyemedim

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama ben sana hala el sallıyorum:'(

aşk her yerde bir masal gibi bu masal gerçekleşti benim içimde gerçekleşirken aşk oldum şu kişiye

Google'de Her Bok Çıksaydı.. "Helal Süt Emmiş" Kız Yazardım

YaLnızLıqımı qöRemezDin, qözLeRin köRDü

biR ba$kasy oOLma sakın ben seny böyLe sevVDim

Sénn 0 Haincé védaŋdaŋ SoŋRa ßeŋ çoqtaŋ véda ettm a$qLaяa...

KaLßimi YaLaŋ A$qLa DoLdяmaYa méRaqLı déiLm..xD

Sénn aRqanDn aqLaMam Snn İçiN öLüRm..aNamMm XD

İçimdéqi SénSzLiqi Shn ßaşLaTr Shn ßiTiRirsn..

ne ara nede sor bundan sonra sakın çıkma bir daha yoluma seni sildim seni gömdüm içimde en kuytu karanlığaa

unuTuLdun Artiq sEn Diee BisEy yOq, NeFret EdiyOrm sEnDen uZaK DuR bEnDeN ''BiKtIm SeniN qIbI sErEfsizLerdenn''!

qяαŁ qim 0LuRsa 0Lsn * qяαŁίcнέ hép ßenm

SeNi UzAkTaN SeWmEyİ BaKmAdAn GöRmEyİ KoNuŞmAk İçİn SbRemeyi GöZ YaŞlArImLa GlMeYi ÖğRnDm AmA AsLa SnSzLğİ ÖğReNeMeDiM

§ôўĽΣ βάηα ңάηģĩиїz îçŤ£и?мЄмйǔл ĐęĝīĿĩм ъεл ъú ģĩďĨşŤ£

AŞK gül KADAR narin, SU kadar DURU,güneş KADAR parlaktır........

Sen Bnsiz Bense Sensiz Sylermisin Bitanem Kim Ya$ayabilir Nefessiz

Comments :

0 yorum to “Sevgi Dolu Sözler, Sevgi Dolu Nickler, Sevgi Dolu Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler