Değişik Sözler, Değişik Nickler, Değişik Msn Nickleri

Yalnızlığa en muhtaç olduğum zaman bile, kalbimin bir köşesinde ben hep seni sakladım.!

AqLamak qeLdi içimDen, eSki qünLer qeLdi akLima,Hani söz vermiStik Birbirimize? Sende mi? Ben Senin oLacaktm...

Vakit sensiz geçmiyor.. Seninle de yetmiyor!


Aldırma ayrılığa.. Ben alışığım sensiz geçen yıllara..

BeLki hissettiremedim ama Sadece Seni Sevdim Yemin Ederimm

Ölmek! kalbin durmasıı değil be canım! giden sevgiliniin sırtından vurmasıdır.

Sevdim seni ayrıLık..Beni zorLa kötü oLmaya mahkum ettin..

Sen gittin, bende tükendi tüm kelimeler..

bitmiş hiçliğinin arkasında sakladıın benliğini ösledim !

sana en büyük hediyem sewdam ama değerini bileceksen yoksa geri almasınıda bilirim unutmasınıda.

Değer verdik diye g*tün kalkmasın o değeri alırım g*t gibi kalırsın!.. Siritiyor

Zaman aLi$mayi öqretir,uNuTmayi asLa!

Comments :

0 yorum to “Değişik Sözler, Değişik Nickler, Değişik Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler