Orjinal Sözler, Orjinal Nickler, Orjinal Msn Nickleri

ööLé qit ki..ßi kac adım attıktan sonra arkana dönéßiL vé qözLérimé ßakarkén utanma!!! Kalp

Keşkelerle dolu bir yaşam , çözümü olmayan sorular ve bir iki dmla göz yşnan bşka ne bırakdın ardında ??

boOm boO$ biR yaLan için kaybettin baK beny, $imdi nereye gideRsSen git, kiminLe oOLursSan oOL buLamazsSın beniM qibisiny

Né masaLım Né Dé ßir shiir.. KéLiméLéré AnLam YükLéméktén Vasqéchtim.. AnLatasım Yok AnLayasım Yok.séndé ßéndé Artık ÖyLésiné ßirisin ishté.

heR ayRıLıkta vVaRdıR eLveda Lafı, sSöyLemesSe de anLaRsın çoOk yakaR canını

Beynm kalbimi arıyor..Ama her seferinde meşkul çıkıyor

Sana sayfalar dolusu şiirler sözler hediye ediyorum..Okudukça ihanetini hatrlayıp utanasın die ..

aLı$tım yaLnızLığın soOğuk makamına Kararsiz

qüzéLLiqim vé farkLıLıqım diqérLéri qißi sénindé canını sıkaßiLir fazLa qözé ßatanLardanım farkındayım...

AqLamak qeLdi içimDen, eSki qünLer qeLdi akLima,Hani söz vermiStik Birbirimize? Sende mi? Ben Senin oLacaktm...

benim gerçek dostum "haydi cehenneme gidiyoruz" dediğimde "neden" diye soran değil "ne zaman"diye sorandır..

' ' siLemezsin ismimi DemişTin Ben SaNa siLdim işTe buDa kapaK OLsun SaNa!!

Taksime Cami Yapmasınlar!Gidip Başkasının Taksisine Yapsınlar!

ηє $еκіℓ ісіи ωегеиℓе ие∂є ωегеи ісіи $еκіℓ∂єи $еκіℓє qігеиℓє і$ім оℓмαz

όzεηdіqіηіz нλчλтι чλѕλмλкℓλ мεѕqυℓϋмм...ηοктλ

αуηı ∂ιℓι кσηυşαηℓαя ∂єğιℓ, αуηı ∂υуgυуυ ραуℓαşαηℓαя αηℓαşαвιℓιя.

Senden Cok Uzakta Bir Yerlerdeydim,
Bazen Sevinc Kederlerdeyim,
Inan Tatlim Kandim Senin Askina...

Her Yagmur Yagdiginda,
Gözlerin Hep Aklimda,
Adini Ne zaman Ansam,
Yagmur Yagar Buralara...

Comments :

0 yorum to “Orjinal Sözler, Orjinal Nickler, Orjinal Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler