Mutlu Msn Nickleri, Mutlu Nickler

Vazgeçilmezimdin bilirdim..
Yokluğunda sen komasına girerdi bedenim..

Beni hayata bağlayan birşey yok.
'Gitme' diyecek hiç kimse yok !

Unutma NasıLsa SensizLiqi ßen Yaratmadıysam.. Tadacaqın ßensizLikte ßenim Eserim 0LmayacaK !

ßeni ßir aLLahım ßirde dostLarım ßiLsin qerisi iLerLesiN...!

Mutlu msn nickleri

YaLnızLıqın Acısını Sordumda Yüréqime ,, 0 Günden ßu qüné Kan DamLıor GönLümee !



akşam oldu boş bir oda
ben aynı yerdeyim hâla
durdu diyorlar zamana
çünkü sen yoksun
gün dün oldu gel yarına!



Şàìrè Sørmuş'làr Nèdèn ìçkìyì ßıràk'tın ¿ Şéréfìnè ìçìlìcék àşklàr , Sévgìlér , ìnsànlàr kàlmàdığı ìcìn Démiş..





Tam Sarildim Sen Darildin! Cok Nazlanma Yar Usandim! Sen 1 Adim ben 1 Adim! Ortada 1 Yerde Bulusalim =)


yeNıDen saRıLmaK oLur mu senCe?
ba$ka kokuLaR üzZerNde
teNım teNıNı kabuL eDer mı senCe?
aLdaTıLan kaLbım
paRampaRCa



ELéLé ve daima iLeriyé
ßirgün birbirimizden ayrı dü$sek biLé
ßiLiyOrum hiç bir zaman ayRı deqiL yoLLaRımıZz
Ve aynı yOLda yürüdükCe
Gün geLir éLLérimiz yiné biRLé$ir
"AyrıLsak biLé kOpamayıZz"


kaCıoRm i$te heR$eydeN kaCıoRm i$te seNdeN we ßendeN!!



Her hikayenin sonunda olduğu gibi
Bu oyunda sonunda bitti
Kız onu çok sevdi ama
Oğlan kızı sevmeyi istemedi


''kendini yok edişlerini dinliyorum !susuyorum! susuşlarımın öznesi !sen! oluyorsun hep''




nokTâ KoNmuŞ ßîtmî$ èn GüzèL hîKâyèm/sîn sèn





Ve ßir qün
ßirßirine sırtını dönmü$ iki yüRek ßuLduLaR
ßundan daha acı ne oLaßiLirki ..






кüçüк вє∂єηιм∂є öℓüмℓє ѕαναşıякєη ѕєηι вυℓ∂υм мєℓєğιм''



mutlu nickler

Çıkmalısın bugün kalbimden.
Ve ben koşmalıyım hayata sensizken.
Yeniden.




Nerde unuttuysan beni orda kal..
Hoşçakal..!




*



Sen bittin
Ben zaten bitiktim.
Sen gittin
Ve artık tamamen bittin.




*




Kalbimden birşeyler koptu ona dokununca *






вєηi vuяduğuηda σ η γ є d i γaşıηdaγdıм .

т a м σ η γ є d i γ a ş ı η d a …

ηє вiя єкSiкηє вiя fazLa.






Tut ellerimi bi kez daha..
Sonsuzluga kilitle kalbimi..


*


Mutlulukla çarpan kalbimin ve titreyen parmaklarımın vermiş olduğu cesaretle ‘O’nu yazıyorum.. <3



*




Ne dün ne bugün ne de yarın
O şimdim her anım. <3

Comments :

0 yorum to “Mutlu Msn Nickleri, Mutlu Nickler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler