Şüpheli Nickler, Şüpheli Msn Nickleri, Şüpheli Sözler

ŞüpHeciLiğiMin Seßeßi inSanLAr Ya Da İnSan oLup insanLık
dı$ı roL yapanLaR..!

İkinci EL Övqü TüccarLarı Varsın ßoL ßoL Konu$sun.
ßénim Satacak MaLım Yok Ki Öwqüyé İhtiacım OLsun..!

Kimsesiz ve sensizim
İçimde dinmeyen bir yağmur var
Ve yağıp duruyor dinmeksizin
Kim bilir...
Belkide son damlasın
Sıranı bekliyorsun Düşmek için
Hadi gel..
Kapattım şemsiyemi
Açtım kollarımı Düş bana...
Islat beni
Seni bekliyorum...

~~~~~













~ biliyorum.gerçek değilim bende.
inanmak,inandırmak istediğim yalanlardan biriyim..
soğuk,intihar havası var dışarıda..
ruhumun iki arada kaldığı bir gece yine..
ne yapacağını bilmez ya insan.
bilmek istemez hani..
bir veda tadında bu yazdıklarım..
sonsuza başlangıç yapmak istediğim,nefes alırken alma isteğini bitirme zamanı..
son vermek bazı şeylere..
belkide yaşamaya başlamak avcumdakiler..?
bilmiyorm.
bilmek istemiyorm..
isteyipte yapabildiğim tek şey bilememek.!
eğer istediklerim olsaydı bu hayatta
bu kelimeleri ellerim titreyerek bu kağıda yazmak yerine,
mutlulukla,sevgiyle süslenmiş kelimeleri fısıldardım kulağına..
sen boşver beni..boşverilmesi gereken herşey gibi..~











senin gördğün yanağımdan süzülenler asıl içimde yüzdğüm bi deniz var

şüpheci nickler

















αklımı yitirdim kαlbim hαlα konuşuyor.






Sönsün Tüm MumLar Bitsin Sevgi.M !

Anlαtılαcαk şeyler olur bαzen αmα ne mümkün sırαyα koyαmαzsın.
Bαzen isyαn etmeye doğru giderken, bαkαrsın *mutluluk kαrşındα...
Ve bir αn çok mutlu olduğundα bir korku kαplαr içini yα bozulursα dersin, o αnı yαşαyαmαzsın.

Hαyαt bu işte bir vαroluşun içinde kαybolmαk(!)








Gösterdin aşkın ucunu Sonra bıraktın gittin Bana attın suçunu
Davayı ben kaybettim ...










Sustukçα sözlerimi dinletemedim Hαyαttα bir tek sαnα hükmedemedim Nαsıl bir kαlbin vαr ki αnlαmıyorsun Kimin αşkını kimden yαsαklıyorsun !

Comments :

0 yorum to “Şüpheli Nickler, Şüpheli Msn Nickleri, Şüpheli Sözler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler