Nazar Sözleri, Nazar Nickleri, Nazar Msn Nickleri

n3 vhaR eLİNde zThen yLan

kADInmıYIm DAdınmıYm söLEde sıFATıMı öqRENeym

geCELr kBUs oLdu uyUYamS oLdum ynE shni sefen qüSELe bu siTEMLer nie iHTiyajım vhar sna biR aLo dSene

-taq Taq qLmişsin qönLümü açdım taq taq yniDen doquşum bu anDIr taq taq shnDen başqAsı yLandır buDr işDe tamamDIR

bhn SNa kanarMym biR dha kanRMıym kan qöLüne DÖndü keSTiqin söZ bR dha duYARmıym

qöZÜmDN düşdüqN yheRde KLırsın x(

eLveDa büyq aşqımA qiDİorum shnDn çoqqqqqqq uZaqLra unuDMaq çoq zoR oLsada eLveDa sna eLvEda ajqımA
ιι.||||ιι..__мẵL℮ѕ℮f ((gέηέ) кẵчв℮ттiiм__..ιι||||.ιι

Nazar bonCugu takta serefsizLiigine naZar deGmeSiin .!!

Her Zmn GüLünmez Yaa AqLamak Lazım ßazen..!

kisiLik karmasası yasamıyorum. Arayıs iÇhinde de deiLim. sadece dengesizim.!

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??

bR kızım OLana kDr bhenDn qüS3Li yoq dünYaDA

anLadım Kızım.. Sende İmaLat hatası Var .. xD

play boy olmaya çalışırken kızların playstationu olan erkekler..Komiksiniz..xDD

Seni Unuttum Sanma! Her Köpek Hawladıqında Aklımdasın..
shn qiDErken cnm vhurdunya bhni bhn döNErsm shni öLdürejeqm

beKar adam vHR ama hR daİ kıSMedsiZİm xD
Nazar nickleri
aşqıN aDI bhunDn soRa yL AN oLdu

AVUcumDa qüL die saqLadım dikenLri shn nabDIn vijDANsız yıqDIn hayALLeRimi

nDEn aLLahım nDen bukDR aCI nDen onu çoqqq sefeRqn tuDmas oLdu eLLerimDn x(

bebeim biDanm ajqım baq şmDİ baddIq xD

sheyDanLa aNLaşMaLıym ruHumu saDDım oNa xD


nE kDR sefeRsn sEw boŞa baq qiDDİ ÇabaLr b*qA xD

qÖrmdim duYMadım biLmiorum taNımıorum köRmüsün özÜRLüym xD


aLLahım köRrRRR oLdum xS kaRI kıZa baqaMıorum

o şmDİ aSKer cANı dyAq iSTeR xDxD

o ynA bu ynA baqMaqdan sıKILdıySn bnA baq xD

Comments :

0 yorum to “Nazar Sözleri, Nazar Nickleri, Nazar Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler