Özlü Sözler, Kahpe Msn Nickleri, Kahpe Nickler, Kahpe Nikler


Özlü Sözler, Kahpe Msn Nickleri, Kahpe Nickler, Kahpe Nikler

Sus söyleme kalbini dinle bi daha dene...

SéviyoRum DeSem sAnA dAyAnıRmı yüReqin imkAnsıZA

beni yine sev bitanem, sevmeyi deniyorum her seferinde , yine benim oL bitanem , beni sevsen de sevmesen de

[öLüme kuyu kazdım dü$ermisin ßnmLe_? ]

İnsanLar rakamLar gibidir ancak durumLarına göre değer kazanırLar!

Herkes severmiş melekleri… Umurumda mı sanki? O beni sevmedi ki!

вєη ѕєηι göямє∂єη ѕєν∂ιм ,αѕкιмι ∂αgℓαяα тαѕℓαяα ѕєяρтιм ,ѕєη ιѕє ѕєνgιмι нαкєтмє∂ιη σηυη ι¢ιη ѕєηι кαℓвιм∂єη ѕιℓ∂ιм;
Boşa akıTma qöz Yaşını Sana yoL yakıŞıR, Bir AnDa qittin Şimdi dönmeq Ne Sana ne Bana yakıŞır...

‘ SevqiLiLer [sahTe]…TipLer [Kahpe]…Hayatınız [pLan]…aLayınız [yaLan]

Aşkı Anlamak için Seninle Olmam Lazım, Ölümü Anlamak için Sensiz kalmam Lazım!

---arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..s

Comments :

0 yorum to “Özlü Sözler, Kahpe Msn Nickleri, Kahpe Nickler, Kahpe Nikler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler