Aşk Sözleri, Aşk Msn Nickleri, Aşk Nickleri, Aşk Nikleri, Aşk Rumuzu

Aşk Sözleri, Aşk Msn Nickleri, Aşk Nickleri, Aşk Nikleri, Aşk Rumuzu

Sahtede oLsa özLedim bana * a$kım * deyişini !

bu can arar seni gecesi gündüzüyLe , ne varsın ne de yok artık $u gözümde...

Senin a$k Dedigin o Bo$Luga Koca Bi Hayat Sıgdırdım Ben..!

bİr BaKıS bİr BaKıSa NeLeR nElEr AnLaTıR bİr bAkIs BiR aSıĞı ÖmüR bOyU aĞlAtIr

bırak sen bu i$i bırak yakı$maz hiç , ve sen sana yazdığım binLerce $iirLerden pay biç...

UsuL usuL Terketti Şehri a$k.. ne ßir y0Lcu Eden 0Ldu ne ßir damLa qözya$ı döKén.. yanLız 0 kaLdırım taşLarı..

sen buL beny karanLık , ıssız , çıkmaz sokakLarda
çok üzdüm seni dönebilirmiyim sana geri dert içine gizli alabilirmiyim seni geri?..

kaLbi oLmayaNNaR kaLp kıRıo - caNıMı eN çoqh bu yaKıo

Dost Matématik Gibi OLmaLı
Sévinci ÇarpmaLı
Üzüntüyü ßöLméLi
Yarını TopLamaLı
KaLßinin DérinLikLérindé
İhtiyacı HésapLamaLı
Vé Hér Zaman
ßütün ParçaLardan
Daha ßüyük OLmaLı

ßeni Sevmeyen öLsn az sevende sakaT kaLıp sürünsn

!в℮й ѕ℮йii fιѕιLDαяк℮й DυуαвiiLiiуσяυм Acı mı verecek bana gittiğin yabancı kollar Hiç

 sanmam asıl seni yakacak gittiğim yollar!ѕ℮й в℮йii çιgLιк αтαяк℮й вiiL℮℮ Dυуαмιуσяѕυй!

Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın" Bnde dioRm qi Bén BuRdaım koLpa Aşqın snDé qaLsn

ÖLürken BiLe Yanımda OL SewgiLim Cennet BiLe ÇekiLmez Sensiz!

Üç qüиℓüк Düиуada İкi qüиℓüкℓeЯi Çєкємєм!

hayatta hiç sevme seversende belli etme çünkü seven sevilmez sevilende kıymet bilmez

Comments :

0 yorum to “Aşk Sözleri, Aşk Msn Nickleri, Aşk Nickleri, Aşk Nikleri, Aşk Rumuzu”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler