Popüler Msn Nickleri, En Manyak Msn Nickleri, En Güzel Msn Nickleri

Popüler Msn Nickleri, En Manyak Msn Nickleri, En Güzel Msn Nickleri

Umrumda olmaman, umRunda mı?

Sorma bana sensizliği!

En mutlu günlerimin deRin acısısın..

Bir ucuz filmi kaybetmiş iki figüranıydık sadece..

SiL gözyaşLarını inan değmez bu aşka !! NasıL oLsa bitecekti eninde sonunda ..

sustu bu gece karardı yine ay kaldı geriye cevapsız sorular uyandığında onu ilk kim görecek bıraktığım düşü kim büyütecek...

Dü$LerMde PuSLu ßiR iNtikaM ßiLekLermde ßayaT ßiR iNtihaR,OySa Ki öLüNecEk ßir$y YokMu$ SeN GiDnce ya$aNcak ßir$ey oLmadıgı kaDaR

Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim.. İncinirsin.. Yine de sen bilirsin..
yoktun hiçbiryerde yoktun , beni hiç sevmemi$tin sen bana toktun

ömrüm seni bekLemekLe biterse... varsın oLsun aL ömrümü aL senin oLsun , bu kaLp sana değerse...

keLime hazinemi geLi$tiriyorum $air oLdum bak , biLmiyorsun kim senin için $iirLer yazıyor , görmüyorsun , bir arkanı dön de bak..!!!

ben hayatta kaLayım diye kayaLara tutunurken , sen kayaLara yaLvarıyorsun

söyLe $imdi kader ne yaptım sana ben neLer , sadece güLdüm biraz da ağLadım , çok sızLandım ama yönümü buLamadım

bir yerLer karanLık , buLdu beni yine yaLnızLık , duyamadım duymazLıktan geLdim , tamam sus seni de anLadık

sen ; 1 dakika biLe beni dü$ünemezken , ben ; seni dakikaLara sığdıramıyorum , sen ; hiçbir$ey demeyip giderken , ben ; iki gözya$ı döküp sana ihanet ediyorum...

a$k ; her pLanda önde niyeyse...GözLer söyLer gerçeği...Bu sözün saçma değiL ama " özLetiyor seni gözLerim"

Comments :

0 yorum to “Popüler Msn Nickleri, En Manyak Msn Nickleri, En Güzel Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler