Senin Canın Sağ Olsun Ayrılık Şiiri

Bugün seni düşündüm bir an olsun aklımdan çıkmadın
Senle olduğumuz günler vardı ya, hani el ele gezdiğimiz o günler
İşte o günleri düşündüm, düşündüm ve gözlerimden yaş geldi
O kadar çok ağladımki o yaşlar yerini kanlara bıraktı
Gözlerimden artık yaş değil kan geliyordu
Bunun nedeni seni buğulu camlara değil kalbime yazmam

Halbuki bana deseydin kendini vur, vurudum.
Ama şunu bil ben seni gördüğüm an zaten vurulmuştum
Halbuki bana deseydin kendini öldür, öldürürdüm
Ama şunuda bil ben zaten ölmek üzereyim
Çünkü seni kalbime kazımıştım, senin adını ordan çıkarmak için ölmem gerekir
Hemde seni severek ölmem
Hemde can çekerek ölmem gerekir

Belki şuan hala ölmemişdir
Eğer ölmemişsem beni sadece sen kurtarırsın doktarlar değil
Hiç bir ilaç fayda etmez artık bana
Beni iyleştirecek ilaç sende, ne mi?
Bana gelip yalandanda, seni seviyorum demen
Belki de şuan bir insanın hayatı var iki dudağının arasında
ve Belki de ölmeme göz yumacaksınçıksın hayatımdan diyerekten
Olsun be güzelim senin canın sağolsun...

Comments :

0 yorum to “Senin Canın Sağ Olsun Ayrılık Şiiri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler