Etkileyici Damar Sözler, Etkileyici Damar Nickler

Ne a$ktan anlarsInIz ne me$kden .. renginiz atmI$ sevi$mekten..tohumunuza i$ledi boqluk..yoksa kanInIzdamI orospuluk...

İşportαdαn αlınmış 1 çenqelli iqneчe αsılı kαldı umutlarım. Yok pαhαsınα αlınmıştı sen pαhαsınα qitti.

öpüşün ayRıLık Çagırıyor SevgiLim,, bitMesin bu AŞk,, Çekme DudakLarını dudakLarımdan..!

SéSsiz ßiR kö$édé héR$éydén uzaK méçhuL yarınLaRa téRkédiLmi$im! dostLukLar yaLanmış sevqiLéR tuzakmı$ Sende yaLan oLma nLur .

Hεεεεy ßüücü yaptı ßüyüyü , ßüüdε qεL !! tutuLмz hεr εL ;-)

Şehri terkediyorum hesap lütfen!!! :-P


¢îkølata diSlerimi hâyât düSlerimi ¢ûrûttû .

Ké$qé Hép Çocuq KaLsqTa KaLpLéRmiZz YéRiné DizZLéRmz KaNaSa..!!

Sana doğru attığım her adımda, üstüme yıkılan duvarın altında kalmaktan ßıktım.,,


Arkamdan kOnuŞma Haddimi biLdir DuyGuLarımı ArıyOsan Netten indiR


Üç qüиℓüк Düиуada İкi qüиℓüкℓeЯi Çєкємєм.....!

Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok

Resti Cektim Kadere belki isyan oldu taştı tek bir basıma kaldım kahpe acısı bende saklı ama bundan sonra S*kTir ettim aşkı

Yüreğim ßoştu Çünkü Sen Yoktun Sen Geldin Ve Yüreğime Girdin Sen ßeni Sevmedin Ateşin Suyu SEvmediği Gibi Ağlatacaksın Geceleri

'вιя qüη ѕєηι υηυтмαк zσяυη'∂α кαℓıяѕαм αşкıм'ıη кüçüкℓüqüηє ∂єqιℓ, çαяєѕιzℓιqιмιη вüуüкℓüqüηє ιηαη'

вαηα нı¢ ıηαηмα уαℓαη¢ıуıм!!σтυяυρ вяşєу αηLαтмα αℓαу¢ıуıм!!ѕєηıη уαяαη вηα ∂єgмєѕ ¢ηм..вєηмℓє σуυη σℓмαѕ мızıк¢ıуıм!!

UNUTMA!! nasıl sensizliği ben yaratmadımsa, tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak.

heRksiN kaLßimde ßi yeRi waRdı ßnm kaLßimdeki yeRi sN işqaL eTTin heRkes işqaLciLere kaRşı çıkaRkN ßn ise kndiMi sNa tesLim eTTimmm


αмα ρєѕ єтмєм ѕєη вєηιмѕιη, αмα уєηιℓмєм кαℓвιм ѕєηѕιη, ѕαναѕ νє αѕк, кυяαℓℓαяι уαктι, кαzαηαη тαяαƒ gιηє кαℓρ кιяαη∂ι !

кαηıмα gιяιρ уüяєğιм σℓℓмυşѕυη.тєηιмє gιяιρ кσкυм σℓмυşѕυη.вυηυ ηαѕıℓ уαρтığıηı вιℓмισяυм αмα вє∂єηιмє gιяιρ ¢αηıм σℓмυşѕυη..!

нαуαттα нєяşєу∂єи ναzgєçтιм вυиα ѕєи∂є ∂αнιℓѕιи {#emotions_dlg.cheesy}

Cennet gibi bi kızla geldi Cehennem Acısı !!!

Bitti Unuttun Bile.! Ama Yinede acıyor canım ismini her işittiğimde..

Bilmem ki..! Neden ki.! Sonunda ayrılık bizi seçti..!

Seni bensizliğe ve kendimi sana mahkum ediyorum

denize düşen yılana sarılır.. DENİZ hanginiz? YILAN hanginiz? Göz Kirpiyor

Comments :

0 yorum to “Etkileyici Damar Sözler, Etkileyici Damar Nickler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler