Terbiyesiz Sözler, Terbiyesiz Nickler, Terbiyesiz Msn Nickleri

İstanbul’u dinliyorum g*tüm-başım kapalı

*Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has…tir..

*кαℓαмαѕѕıη вυ нαуαттα вαкιяє єη αzıη∂αη нαуαт кσуαя вι кєяє..!:

*Seni İnsan Yerine Saydıgım İçin Geri Kalan 69.999.999 MiLyon KişiDen Özür DiLiorumm xD
( Küfürden de Beter xD )

*çok güzel japon gördüm; hiç memesi yok , çok güzel meme gördüm; içinde japon yok

*uçmasını bilirsen olursun pilot, istemesini bilirsen iner sana her külot Küfür

*300 Spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 Truvalı kaç saatte doldurur?

*g.te geldi aşkımız, ikimizde şaşkınız

*Bir Hamlede Dokuz Doğurturan Adam

*Aşk Yalan Sexe Devam

*Çük Kadar Boyum var türlü türlü huyum var

*ÖlümlEr Ani DünyA fAni Bi kERe VErsen Ne oLUR yani..

*Sonunda şans bana da güldü ama g*tüyle

*Zengin Parasıyla Fakir Karısıyla Oynarmış

*Dünya Yansa Kaşarı ErimezZz

*Kayalardan Kayarım Yoktur Benim Ayarım

*Msn Offline Sex Online

*serseriler için aşkı bilmiyorlar demişler SORUN BAKALIM İPNELERE ASKI KİM ÖGRETMİŞ

*İcimdeqi Pic ßeni ßıraqma Hic

*Bunu Yazan Tosun Okuyana Başarılar Diler

*Hanım Suyu Isıt Olmadı Çay İçeriz

*Annemler Daha İyisini Yapana Kadar En İyisi Benim

*Verene Canım Feda Vermeyene Elveda

Comments :

0 yorum to “Terbiyesiz Sözler, Terbiyesiz Nickler, Terbiyesiz Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler